Baze A/S
Horsens og mulighed for hjemmearbejde
Jobindex søger for Baze A/S

Erfaren bogholder – få ansvar og indflydelse i en voksende økonomiafdeling

Har du solid erfaring med bogholderi, og trives du med at arbejde selvstændigt – med mulighed for at blive det faglige fyrtårn? Hos BAZE får du en hverdag, hvor der er kort vej fra tanke til handling – og fra idé til implementering.

Derfor har vi brug for dig

Vi er i vækst og har fået flere opgaver i økonomiafdelingen. I dag har vi ekstern assistance, men vi søger nu en erfaren og dedikeret fuldtidsbogholder, der kan skabe kontinuitet og tage ejerskab over opgaverne. Du bliver en del af et lille team, hvor vi arbejder tæt sammen, støtter hinanden – og har det sjovt undervejs.

Velkommen til BAZE – specialister i firma- og reklamegaver samt arbejdstøj

Vi har siden 1995 hjulpet vores kunder med at styrke deres brand gennem kreative og kvalitetssikrede løsninger. Det gør vi bl.a. gennem firmagaver, reklamegaver og arbejdstøj til både danske og internationale virksomheder.

I økonomiteamet får du selskab af en erfaren kollega på 25 timer/ugen. Sammen driver I økonomifunktionen med høj faglighed og stor selvstændighed – ingen opgave er for lille, og ingen idé for stor. Vi taler ordentligt til hinanden, hjælper hvor vi kan og griner undervejs.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Daglig bogføring i Business Central
  • Fakturering og sikring af korrekt afregning
  • Udsendelse af kontoudtog og venlig opfølgning på debitorer
  • Lønkørsel for time- og månedslønnede (vi bruger Danløn)
  • Afstemning af løn, håndtering af refusioner, sygdom og barsel
  • Månedsafslutninger, afstemninger og rapportering
  • Klargøring til årsregnskab og kontakt med revisor
  • Indberetninger til SKAT og øvrige myndigheder
  • Besvarelse af henvendelser fra kunder og leverandører samt diverse ad hoc-opgaver

Vi forestiller os, at du har:

  • Flere års erfaring som bogholder – gerne i en selvstændig rolle
  • Stærke kompetencer inden for løn, refusioner og overenskomster
  • God erfaring med Business Central og kendskab til Danløn og evt. Workfeed er et plus
  • En struktureret, ansvarsbevidst og proaktiv tilgang til dine opgaver
  • En positiv og løsningsorienteret attitude – og gerne humor med på kontoret

Det tilbyder vi dig:

  • En god opstart – vi tror på, at du hurtigt kan tage fat på opgaverne, men vi ved også, at det tager tid at lære mennesker, systemer og rutiner at kende.
  • En fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde
  • Frokostordning, sundhedsforsikring, pension og sociale arrangementer
  • Løn efter kvalifikationer og gode kolleger, der hjælper hinanden

Vi glæder os til at høre fra dig

I rekrutteringsprocessen har vi brug for dit CV og ansøgning målrettet til denne stilling og gerne et par linjer om din motivation for at søge. Ansøgningsfristen er 9. november.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat og indkalder løbende til samtaler, så vent ikke for længe med at søge.

CV’er og ansøgninger, der ikke er sendt via linket til Jobindex, kommer ikke i betragtning.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Dit rekrutteringsforløb med Jobindex

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Vi læser de indkomne ansøgninger igennem og overdrager løbende relevante kandidater til virksomheden. Du kan læse om vores rekrutteringsproces på siden Rekrutteringsforløb.