
Løn- og økonomiassistent - GF Forsikring
Har du styr på tal, og vil du arbejde et sted, hvor formlen for succes er baseret på tillid, passion og en høj professionalisme? Og vil du være en del af en organisation, hvor overskud ikke kun deles i excelark og årsrapporter men også med vores 400.000 medlemmer?
Så er det helt sikkert dig, vi leder efter.
Du bliver en del af et team, der prioriterer fleksibilitet og et moderne arbejdsmiljø, og hvor samarbejde og nysgerrighed ikke kun er en bonus i vores verden - det er en kernekompetence. Vi har fokus på at arbejde som ét stærkt team, og du vil sammen med en tæt kollega deles om at løse de opgaver, der omhandler løn samt øvrige bogførings- og afstemningsopgaver i teamet. Vi arbejder tæt sammen, så vi sikrer fleksibilitet og tæt sparring i hverdagen.
Som Løn- og økonomiassistent får du reference til teamlederen i Financial Accounting.
Opgaver og ansvar - din hverdag som løn- og økonomiassistent
Som løn- og økonomaassistent inkluderer dine opgaver bl.a.:
- Lønbehandling fra A-Z, hvor du kender vigtigheden af at have en systematisk tilgang, med sans for detaljen. Lønbehandling fylder ca. 50% af din arbejdstid, da I er to til at dele rollen
- Deltage i interne kontroller ved lønudbetaling etc.
- Øvrige opgaver herunder debitor- kreditorbehandling.
- Komplekse bogførings - og afstemningsopgaver i form af afstemning af store datasæt/mængder.
En af dine centrale opgaver vil også være at optimere mindre IT-projekter på vejen mod mere digitalisering. Det er derfor vigtigt, at du er nysgerrig på nye måder at arbejde på og nye teknologier, og at du motiveres af at skabe forbedringer, nytænke processer og udforske, hvordan teknologi kan bruges smartere i vores arbejde.
I dag operer vi i programmerne: D365 FO, Lessor payroll, Acubiz og Promark.
Faglige og personlige egenskaber, vi værdsætter
Vi leder efter dig, der er uddannet bogholder med speciale inden for lønadministration eller evt. en uddannelsesmæssig baggrund som financiel controller/ finansbachelor. Det er vigtigt, at du har erfaring med lønbehandling og er hjemmevant i overenskomstmæssige forhold. Du besidder stærke Excel-egenskaber, da du skal håndtere store datamængder. Og så er det vigtigt, at du har et struktureret mindset, er detaljeorienteret, og at du er imødekommende og forstår vigtigheden af en høj service og et stærkt samarbejde på tværs af hele GF.
Bliv en del af en kultur med tillid, passion og professionalisme som fundament
Du bliver en del af en formålsdrevet organisation med dygtige og engagerede kolleger. Vi er drevet af tre fælles værdier; Tillid, Passion og Professionalisme, som er afgørende for vores fælles succes og evnen til at levere overskud til hinanden og vores medlemmer.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke og har fokus på balancen mellem arbejde og privatliv. Du vil få adgang til særlige medarbejdergoder, herunder forsikringer med rabat, lækker kantineordning, massage i arbejdstiden og forskellige aktivitetsklubber. Vi tilbyder dig desuden et grundigt introforløb, hvor vi giver dig et bredt indblik i GF Forsikring, dine kollegaer og vores virksomhedskultur.
Er du klar til at tage springet ind i et arbejdsmiljø, hvor trivsel går hånd i hånd med faglig og personlig udvikling?
Så send os din ansøgning og CV via linket nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende, og lukker annoncen, når vi har fundet rette kandidat. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte teamleder, Ulla Gjerstrup, tlf. 2774 0067.
Arbejdssted: Jernbanevej 65, 5210 Odense.
Forventet opstart: Den 1. december 2025 eller efter aftale.
Vi ser frem til at høre fra dig!