
Salgssupporter
Du ved, at de bedste kundeoplevelser starter med styr på detaljerne – det gør vi også!
Er det dig? Så er du måske vores nye salgssupporter.
Om Arbit
Arbit er en dansk verdensførende IT-sikkerhedsvirksomhed med speciale i avancerede cyber defence og cross domain løsninger til forsvar, politi og myndigheder med høje krav til sikkerhed. Vi er i dag 26 dedikerede medarbejdere, der alle arbejder for at beskytte vores danske og internationale kunder i et stadig mere komplekst trusselsbillede.
Dine opgaver
Som salgssupporter bliver du en central del af vores salgs- og leveranceteam. Du vil få en varieret og alsidig hverdag med kontakt til Salg, Service Delivery og Økonomi og følgende arbejdsopgaver:
Administrative salgsopgaver
- Ordrebehandling: Behandling og registrering af kunder, indkøbsordrer og ordrebekræftelser (Vi er ved at tage Uniconta i drift)
- Fakturering og opfølgning på betalinger i samarbejde med vores økonomiafdeling
- Planlægning og aftale af leverancer med kunder og logistik – herunder shipping/fragt
- Kontrol og dokumentation af told og eksportkontrol (dual-use og relateret lovgivning)
Salgssupport
- Support til salgsteamet i det daglige arbejde
- Tilbud og prisoverslag – herunder fornyelse af licenser (licensstyring)
- Kontraktstyring og overholdelse af væsentligste kontrakter og licensaftaler. Herunder vedligehold af prislister.
- På sigt bidrager til administration, vedligehold og brug af CRM
Hvad forventer vi af dig
Vi forestiller os, at du har erfaring med salgssupport, administration eller logistik (gerne B2G og B2B) og brænder for kundeservice og administration. Derudover:
- Har erfaring med ordrebehandling og fakturering
- Taler og skriver dansk og engelsk på et godt niveau
- Har erfaring med eller interesse for shipping/fragt
- Har kendskab til eller interesse for eksportkontrol (ellers sørger vi for oplæring)
- Trives i et miljø med høj faglighed og stor selvstændighed
Som person er du selvstændig og tager gerne ansvar for de opgaver, du får. Du arbejder struktureret og formår at bevare overblikket – også når der er mange opgaver i gang samtidig. Du er god til at planlægge din tid og til selv at sætte dine opgaver i gang.
Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes til HEMMELIGT, hvis du ikke allerede er det.
Det får du hos os
Hos Arbit får du en arbejdsplads, hvor faglighed, ansvarlighed, trivsel og fleksibilitet går hånd i hånd. Vi tilbyder:
- Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde og flextid
- En sund work-life balance i et tillidsfuldt arbejdsmiljø med højt til loftet
- Sundheds- og tandforsikring samt pensionsordning
- Adgang til motionsrum og deltagelse i sociale arrangementer
- Gode muligheder for uddannelse, faglig og personlig udvikling i en spændende branche med internationalt udsyn
- Mulighed for udvikling – afhænger af din profil, men kan fx gå i retning af salgskoordinator eller sales operations.
Hos Arbit lægger vi vægt på ærlighed, tillid og kompetencer – både internt og i relationen til vores kunder. Du bliver en del af en organisation, hvor du kan gøre en forskel hver dag.
Stillingen er på 30-37 timer pr. uge, og vi tilpasser arbejdstiden efter den rette kandidat.
Vi vil gerne være en sund virksomhed med et stærkt socialt miljø med blandt andet DHL-stafet, sommerarrangement, julefrokost, fredagsbar og vores årlige seminar – samt mulighed for at holde formen ved lige i vores eget motionsrum.
Vi er bor i Immerkær 54 i Hvidovre, lige ved Rødovre station.
Interesseret?
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Vi indkalder løbende til samtaler, og stillingen besættes hurtigst muligt.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores CSO, Kasper Gubi Petersen på +45 40433510 eller info@arbitcds.com
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.