Nordhusene ApS

Ejendomsservicekoordinator til Nordhusene i Brøndby

Vil du være en del af en anderledes, personlig virksomhed inden for sin branche og være med til at skabe det bedste fundament for vores kunder?

Stillingen

Som Nordhusenes nye Servicekoordinator bliver du vores centrale bindeled mellem kolleger, lejere og samarbejdspartnere. Du får en hverdag med stor variation, hvor du er med til at sikre driften og udviklingen af Nordhusenes ejendomme.

Vi er på nuværende tidspunkt 50 medarbejdere i Nordhusene fordelt på vores to afdelinger, en i Jylland og en på Sjælland. Vi har en samlet portefølje på 3.500 lejemål.

Vi har to Servicekoordinatorer, som fysisk sidder på vores kontor i Jylland og du får fysisk placering på vores kontor i Brøndby; der er tale om en nyoprettet stilling i Øst-afdelingen. I supplerer hinanden i hverdagen og har en stor samarbejdsflade.

Kvalifikationer

Er du serviceminded, og synes du om administrative opgaver i kombination med daglig kontakt med lejere, samarbejdspartnere og kolleger, så har du nu muligheden for at blive en del af et fantastisk team. Du fungerer godt med administrative opgaver og har lysten til at yde god service. Du må meget gerne have ”teknisk snilde”, da vi meget gerne vil ”lukke” så mange henvendelser som muligt uden at stille videre til 2. hånd. Hvis ikke du har det, skal du have stor lyst til at lære noget om eks. døre, varmepumper og alt andet, vi får lejerhenvendelser på af teknisk art i vores Serviceafdeling.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Besvare henvendelser på servicemailen og besvare opkald på servicetelefonen
  • Rekvirere håndværkere til reparationer
  • Koordinere og indskrive opgaver i ejendomsfunktionærernes kalender
  • Registrere serviceopgaver i diverse digitale systemer
  • Fremsende reklamationssager og følge op på reklamationssager ved udførende entreprenør
  • Bestilling og koordinering af eksterne håndværkere til istandsættelse ved lejerskifte

Er det dig, vi leder efter?

Du trives med mange bolde i luften og holder overblikket i pressede situationer. Du har flair for It, da vi arbejder i flere forskellige systemer. Du er dedikeret og ærekær omkring det ansvar, du får tildelt. Du har øje for optimering af driften og spiller meget gerne dine kollegaer gode.

Herudover må du meget gerne have stor interesse i drift af ejendomme og stor lyst til at sikre vores ejendomme står optimale og er attraktive for nuværende og kommende lejere.

Om os

Vi lægger stor vægt på en uhøjtidelig og let samarbejdsform kombineret med en høj grad af professionalisme i vores arbejde. Beslutningsprocesserne er korte og fleksible, og sparring med kollegaerne er en stor del af hverdagen. Du bliver en del af et team, hvor vi løfter i flok, og hvor trivsel og et godt fællesskab vægtes højt.

Hvad kan vi tilbyde

Der vil være rig mulighed for at deltage i forskellige sociale arrangementer, som vi afholder løbende. Du vil indgå i et veluddannet og ambitiøst team af medarbejdere, hvor du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Vi tilbyder frokostordning, pensionsordning, sundhedsforsikring, efteruddannelse og fri benyttelse af fitnessrum m.m. Løn fastsættes efter kvalifikationer.

Du kan læse mere om Nordhusene på: nordhusene.dk

Ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen og om os, er du velkommen til at kontakte Ejendomsinspektør John Oxlade på tlf. 5566 7566 eller via mail: jox@nordhusene.dk eller HR-chef Tina Skov mortensen på tlf. 4019 4705 eller via mail: tsm@nordhusene.dk.

Vi skal have din ansøgning senest mandag den. 17. november 2025 og indkalder løbende til samtaler.

Stillingen er fuldtid, og vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Tiltrædelse: Snarest muligt.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.