
Digital udviklingskonsulent
Hejmdal søger en digitaliseringsmedarbejder, der kan omsætte teknologi til konkrete løsninger og drive digitale initiativer med fokus på patientoplevelsen og effektivisering af arbejdsgange. Rollen har til formål at drive Hejmdals digitale udvikling, og sikre at digitalisering understøtter vores værdier og ambitioner om høj kvalitet og nærvær i patientkontakten.
Et særligt fokusområde bliver at transformere patientservice fra manuelle og analoge processer til en mere digital og sammenhængende praksis.
Dine opgaver
Du bliver en del af projektkontoret, og i tæt samarbejde med vores interne og eksterne interessenter, kommer du til at:
- Kortlægge patientrejsen og identificere digitale touch points med potentiale for forbedring
- Udarbejde beslutningsoplæg og business cases, som giver ledelsen et solidt grundlag for prioritering
- Drive implementeringsprojekter fra idé til drift – herunder planlægning, koordinering og forankring
- Vurdere teknologiske muligheder og føre dialog med it-leverandører samt sikre integration mellem eksisterende systemer og nye digitale løsninger
- Planlægge træning og kommunikation så medarbejderne på tværs af organisationen får den nødvendige viden og støtte til at anvende nye digitale løsninger i praksis
Eksempler på teknologier, du vil komme til at arbejde med:
- AI-transskribering af samtaler
- Selvbooking for patienter
- Automatiseret booking af patientforløb
Din profil
Vi ser gerne, at du har praktisk erfaring med at implementere digitale løsninger.
Du er god til at formidle komplekse teknologiske løsninger i et jordnært sprog og til kollegaer, der har en helt anden baggrund.
Du er naturligt nysgerrig på ny teknologi, er struktureret i din tilgang til at finde de rette løsninger og vedholdende i at få dem implementeret.
Du motiveres af at tage ansvar og skabe resultater i fællesskab med kollegerne – og du bidrager til et positivt og løsningsorienteret teammiljø.
Uddannelsesmæssig baggrund
Du kan have en kandidat- eller masteruddannelse inden for fx digital design, sundhedsteknologi, service design, informationsvidenskab eller teknologiledelse. Alternativt har du en professionsbachelor med relevant efteruddannelse og solid erfaring med digitalisering i praksis.
Organisatorisk placering
Rollen refererer til Executive Assistant og leder af Hejmdals projektkontor
Successkriterier
- Digitale løsninger er implementeret og skaber målbar værdi
- Patientoplevelsen er forbedret gennem digitale tiltag
- Interne arbejdsgange er effektiviseret og understøttet af teknologi
- Organisationen oplever øget digital modenhed og engagement
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Executive Assistant Daniela Mazza på dama@hejmdal.dk
Praktiske oplysninger
Arbejdstid: Fuldtid / 37 timer om ugen
Arbejdssted: Peter Bangs vej 5D, 2000 Frederiksberg
Ansøgningsfrist: Ingen frist, vi indkalder løbende til samtaler
Ansættelsesdato: Snarest muligt
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.