Dyreværnet
Rødovre og mulighed for hjemmearbejde

CRM-ansvarlig med fundraisingkompetencer

Kan du engagere privatpersoner i en god sag og skabe meningsfulde donorrejser? Har du stærke kompetencer, en strategisk tilgang samt stor interesse for CRM og dataflows? Og drømmer du om et job med stor indflydelse, hvor du gør en konkret forskel for dyr? Så er du måske vores nye kollega i Dyreværnet.

Vi søger lige nu en ny kollega til vores fundraisingteam – en ildsjæl, der har lyst og evner til at tage ansvar for CRM, donorrelationer og privatfundraising. Området er relativt nyt, så hvis du trives med at udvikle og synes, det er inspirerende at skabe vækst i en mindre organisation med begrænsede ressourcer, så læs endelig videre.

Vi bruger Donorfy som CRM-system, men kigger ind i en vurdering af det optimale system, der kan løfte Dyreværnet og gøre arbejdet mere segmenteret og datadrevet.

Dine opgaver spænder bredt – fra håndtering af datalister til udvikling af flows og donorrejser, der både rekrutterer og fastholder nye donorer, til teknisk arbejde med CRM. Da vi er et lille team, er du selv udførende på de fleste opgaver, men du får et tæt samarbejde med dine kolleger.

Du bliver en nøgleperson i fundraisingafdelingen. Din rolle er at sikre, at vi har et solidt datagrundlag til at træffe beslutninger, skabe stærke indsigter og engagere medlemmer og støtter bedst muligt. Du vil referere til fundraisingchefen.

Dine opgaver

  • Ejerskab af CRM-systemet: datakvalitet, struktur og GDPR
  • Håndtering af data og overførsel mellem systemer (CRM, Mailchimp, telemarketing m.fl.)
  • Udvikling af donorrejser og segmentering i tæt sparring med fundraisingchefen
  • Kontakt til OnlineFundraising
  • Analyse af konverteringsdata og fundraisingresultater
  • Rekruttering af private støtter og leadgenerering i samarbejde med eksternt telemarketingbureau og kollega med ansvar for digitale kampagner
  • Samarbejde med økonomiafdelingen om nøgletal og rapportering

Du kommer med

  • Minimum to års erfaring fra lignende jobs – meget gerne med NGO-erfaring
  • Forståelse for data og systemer – og du synes, at Excel og CRM-værktøjer er fantastiske
  • Opdateret viden om udviklingen inden for fundraising og digitale kanaler
  • Lyst til at udvikle CRM og privatfundraising i en lille organisation, hvor ambitionerne er store, men realistiske ift. tid og ressourcer
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med systemer som OnlineFundraising, Donorfy, Power BI og MS Azure. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med database og programmering i SQL og gerne andre sprog.
  • En struktureret og analytisk tilgang – du har lyst til at tage ejerskab på analysearbejdet og sætte retning for, hvordan vi bruger data
  • God til at kommunikere og dokumentere
  • Glæde ved at samarbejde og energi til at skabe resultater sammen med engagerede kolleger

Vi tilbyder

  • Et meningsfuldt arbejde
  • En alsidig hverdag i en mindre forening, hvor du spiller en stor rolle og får indflydelse
  • En central funktion og mulighed for at præge, hvordan vi arbejder med data og analyse
  • Et fleksibelt arbejdsliv med mulighed for hjemmearbejde – men med base i gode fysiske rammer på vores kontor i Rødovre
  • Ambitiøse og engagerede kolleger i et uformelt miljø
  • En spændende stilling med pensionsordning og sundhedsforsikring – stillingen er på fuld tid

Interesseret?

Send din ansøgning samt CV til job@dyrevaernet.dk. Ansøgningsfristen er den 5. november 2025, kl. 12.00.

Vi holder første samtaler i uge 46 og anden samtaler i uge 47, og håber at kunne ansætte den rette kandidat med start i januar 2026.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fundraisingchef, Laura Mortensen på tlf. 9299 4599.

Ekstern fundraisingkonsulent, Christian Sophus Ehlers, assisterer i denne rekruttering og kan kontaktes på tlf. 2671 7884.


Om Dyreværnet
Dyreværnet blev stiftet i 1898 og er en af verdens ældste dyreværnsorganisationer. Vores formål er at fremme dyrevelfærd i Danmark samt udbrede forståelse for dyrebeskyttelsens hovedopgaver – herunder at stoppe dyrplageri og aflivning af sunde og raske dyr.

Vi mener, at alle kæledyr i Danmark fortjener gode vilkår og et kærligt hjem. Det arbejder vi aktivt for ved at holde os tæt på både de lovgivende og udøvende magter – og gennem vores mange aktiviteter:
Hver dag modtager Dyreværnet op mod 10 anmeldelser om misrøgtede dyr. Vi tager dem alvorligt og redder ca. 500 dyr om året i hele Danmark. Derudover tager vi imod et stort antal dyr fra familier, som ikke længere kan tage sig af deres kæledyr. Endelig driver vi mobile dyrlægeklinikker, der kører rundt i landet og tilbyder hjælp til socialt udsatte og deres dyr, dér hvor de er.
Fra vores internater i Rødovre og Kolding formidler vi årligt ca. 1.500 hunde, katte, kaniner, gnavere og andre smådyr til nye, kærlige hjem.

Læs mere på Dyrevaernet.dk.