
Administrativ medarbejder til salgsteamet
Er du struktureret, serviceminded og brænder du for at skabe de bedste rammer for et ambitiøst salgsteam? Vi søger en dygtig administrativ medarbejder, der bliver omdrejningspunktet for vores salgsunderstøttende processer.
Forestil dig en hverdag, hvor du er bindeleddet mellem kunder, AOF-regioner og vores salgsteam. Du sikrer, at alle aftaler bliver overleveret til driften gennemført, som aftalt med kunderne.
AOF tilbyder uddannelsesforløb inden for FVU (Forberedende Voksen Undervisning) og OBU (Ordblindeundervisning)
Dine arbejdsopgaver
- Varetage daglig administrativ drift af salgsafdelingen i tæt samarbejde med salgschefen, salgslederen og salgskonsulenterne
- Udarbejde og følge op på virksomhedsaftaler og full service-aftaler inden for FVU og OBU
- Sikre korrekt oprettelse, vedligeholdelse og overlevering af opgaver til driften i AOF-regionerne
- Koordinere møder, workshops og informationsarrangementer – herunder invitationer, deltagerlister og mødemateriale
- Håndtere kundehenvendelser, tilbuds- og kontraktopfølgning
- Udarbejde løbende rapporter over salgsaktiviteter og resultater til salgschefen
- Løbende udvikling og tilpasning af procedurer, så de forbliver effektive og transparente
Kvalifikationer
- Erfaring med administrativt arbejde i en salgs- eller supportfunktion
- Kendskab til VEU-området, især FVU og OBU vil være en fordel, men er ikke et krav
- Selvstændig, proaktiv, fleksibel og detaljeorienteret i planlægning og opgaveløsning
- God kundeserviceforståelse og evne til at samarbejde på tværs af funktioner og geografi
- Du arbejder struktureret, overholder deadlines og følger op på detaljer
Vi tilbyder
- Fuldtidsstilling med en central rolle i AOF Danmarks landsdækkende salgsteam
- Konkurrencedygtig løn
- Sundhedsforsikring og pension i henhold til gældende overenskomst
- Grundig onboarding og oplæring i både salgs- og driftssystemer
- Mulighed for faglig og personlig udvikling i et team med højt ambitionsniveau
- Et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på samarbejde, sparring og positiv energi
Ansøgningsfrist senest, den 20.11.2025. Der afholdes løbende samtaler og ansætter, når den rette profil er fundet.
Arbejdssted: Aftales ud fra din bopæl – mulighed for en kombination af hjemmearbejdsplads og hovedarbejdssted i en AOF-afdeling
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre, hvordan du kan styrke vores salgsadministration.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.