
Accounting Assistant/Regnskabsassistent
Go green and join the circular movement – it’s more than ‘just’ a job
Genbrug er vores passion! Vi arbejder hen imod at skabe en affaldsfri verden for fremtidige generationer, og vores dedikerede økonomiteam har brug for en ekstra hånd til at understøtte visonen. Måske er det dig, vi leder efter? Vi vil meget gerne byde dig velkommen til vores voksende internationale greentech-virksomhed med over 40 medarbejdere fordelt i Europa – en lille grøn arbejdsfamilie. Hos os venter der gode udviklingsmuligheder, selvstændigt ansvar og fantastiske kolleger!
Vi er en del af Reconomy Group med mere end 4.000 medarbejdere, der betjener kunder i over 80 lande. Combineering har hovedkontor i Birkerød.
Om jobbet:
Du bliver en del af et lille, men dedikeret team, som er ansvarlige for alle finansielle opgaver i Combineering i Danmark, Sverige, Tyskland og Italien. Du kommer til at referere til vores Finance Manager, som leder afdelingen. Du vil primært skulle arbejde med opgaver relateret til virksomhedens kreditorer, men du bidrager også til en bred vifte af opgaver som understøtter Combineerings finansielle compliance og generelle økonomiske performance. Vi forventer, at du bidrager til at alle finansielle transaktioner og posteringer er korrekte, og til at vi arbejder så effektivt som muligt.
Dine opgaver:
- Bogføring af finansielle transaktioner
- Afstemning af balance i forbindelse med månedsluk
- Fakturering af kunder
- Registrere, kontrollere og bogføre indkomne fakturaer
- Sikre en korrekt og rettidig betaling
- Beregne og indberette til de offentlige myndigheder, heriblandt moms, told og statistik
- Adhoc opgaver efter aftale med vores Finance Manager
Sammen med resten af teamet har du ansvaret for alle de centrale økonomiske processer i virksomheden – omfattende både bogføring, kontoafstemninger og fakturahåndtering. Vi forventer at du arbejder tæt sammen med dine kollegaer om at sikre nøjagtighed, overholdelse af interne guidelines og deadlines, og opbyggelse/klargøring af gennemarbejdet materiale til vores revision.
Vi leder efter dig, som:
- Har 10-15 års erfaring med bogføring, afstemninger og fakturering
- Har erfaring med Business Central og Microsoft pakken, specielt Excel. Det er en fordel, hvis du har kendskab til zExpense og Continia
- Er indehaver af et stærkt blik for detaljer og er god til at håndtere mange opgaver struktureret og effektivt
- Er tryg ved at kommunikere på engelsk, både mundtligt og skriftligt.
- Har en relevant uddannelse indenfor regnskab/bogholderi
Vi glæder os til at give dig:
- Et spændende job i en international virksomhed i vækst
- Mulighed for at arbejde selvstændigt og vokse både personligt og fagligt
- Et dynamisk og positivt arbejdsmiljø, hvor der er fri tone og et tæt fællesskab
- God pensionsordning, sundhedsforsikring, tandforsikring og frokostordning
- Løn efter kvalifikationer
Vil du vide mere?
Du er altid velkommen til at skrive til vores Finance Manager Rie Mikaeli Lauritzen på rml@combineering.dk, hvis du har spørgsmål. OBS! Vi modtager ikke ansøgninger pr. mail.
Vi afholder løbende samtaler, så send os dit CV og en motiverende ansøgning hurtigst muligt via Quick-apply. Vi har fokus på at understøtte diversitet og inklusion i vores virksomhed – og opfordrer derfor individer fra alle køn, aldersgrupper, etniciteter og baggrunde til at søge stillingen.
Combineering is a greentech development company that converts waste and residues from both public and private companies into new raw materials. We have built-up know-how about processes and industrial production, as well as experience with large logistical processes, over 40 years. We develop innovative and unique solutions, all aimed at reducing waste, maximizing recycling, and reducing CO2 emissions.
You can learn more at: https://combineering.dk/en/
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.