ITW GSE ApS
Odense

Økonomiassistent søges til ITW GSE

Vi søger en økonomiassistent til vores Økonomiafdeling hos ITW GSE.

Hos ITW GSE får du værdifuld indsigt i en international og innovativ virksomhed. Her får du mulighed for at være med til at forme fremtidens løsninger inden for luftfartsindustrien, samtidig med at du opbygger din egen karriere.

Som økonomi assistent hos ITW GSE bliver du en vigtig del af den daglige drift i økonomiafdelingen. Du vil arbejde tæt sammen med kolleger og bidrage til at sikre korrekt og rettidig håndtering af økonomiske processer.

Om ITW GSE

ITW GSE er én af verdens førende leverandører til luftfartsindustrien. ITW GSE producerer og leverer strømforsyningsanlæg og køleanlæg til fly parkeret i lufthavne. Kundesegmentet er primært lufthavne, flyselskaber og militærbaser. Udover at være en virksomhed med fokus på den grønne omstilling lægger ITW GSE stor vægt på medarbejdertrivsel gennem et godt arbejdsmiljø, motionsordning og kantineordning. Hver dag mellem kl.11.00 og 11.30 samles alle medarbejdere til en gåtur, tur på cyklen, i løbeskoene eller til fælles træning.

ITW GSE er en del af Illinois Tool Works (ITW), en global industrikoncern i Fortune 300 med omkring 45.000 medarbejdere på verdensplan og en omsætning på 15,9 milliarder USD i 2024. Som en af ITW’s mere end 80 divisioner under Specialty Segment drager vi fordel af ITW’s styrke og stabilitet, samtidig med at vi trives i en decentral og entreprenant kultur, der fremmer innovation og kundetilpassede løsninger.

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Debitorstyring
  • Diverse afstemningsopgaver
  • Fakturering og håndtering af indbetalinger
  • Lønbehandling (afhængigt af erfaring)
  • Deltagelse i måneds- og årsafslutning
  • Ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen

Vi forstiller os at du

  • Har en relevant økonomisk uddannelse
  • Har erfaring med økonomi og regnskab fra en lignende stilling
  • Er rutineret bruger af Excel og økonomisystemer (MS Business Central eller lignende)
  • Arbejder struktureret og har sans for detaljer
  • Er positiv, samarbejdsvillig og trives med både rutineopgaver og nye udfordringer
  • Har gode engelskkundskaber, da vi har mange internationale berøringsflader

For at sikre, at du får den bedst mulige start, sørger vi for en grundig introduktion og onboarding, så du hurtigt bliver fortrolig med vores processer og systemer.

Arbejdstiden vil som udgangspunkt være mandag til fredag mlm kl. 8.00–16.00 med mulighed for fleksibilitet.

Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til kontakte Dennis Jensen på telefon: 6318 6000

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.