
Økonomiassistent til Vitus Guld ApS
Vi har rygende travlt og søger en økonomiassistent. Hvis du også har erfaring med implementering af ERP-systemer, er du måske vores nye kollega.
Du skal varetage vores daglige økonomistyring, herunder sikre den løbende bogføring. Afstemning af bank og moms- og skatteindberetninger er andre opgaver på dit bord. Vi vil også gerne, at du assisterer ved budgettering og regnskab. Vi har brug for, at du bruger din finansielle indsigt til at skabe overblik og klarhed over vores økonomi.
Vi står foran at skulle overgå til nyt ERP-system, hvorfor det i begyndelsen vil fylde meget hos dig.
Konkrete opgaver:
- Bogføring: Daglig registrering af ind- og udbetalinger, kontering og afstemning af bank.
- Styring af kreditorer og debitorer: Håndtering af leverandør- og kundeforhold samt betalingskørsler.
- System- og proceshåndtering: Arbejde med forskellige IT-systemer, herunder Uniconta, samt MS Office, og sikre processer og struktur i økonomistyringen.
- Interne processer: Håndtering af godkendelsesprocedurer for betalinger og andre økonomiske processer.
- Assistance med regnskab: Bidrage til udarbejdelsen af årsregnskaber, budgetter og månedlige rapporter.
- Business Controlling: vil være opgaver som indberetning og afregning af moms og andre afgifter til SKAT. Lønkørsel. Overblik og solide beslutningsoplæg.
Vi søger dig, som har en relevant faglig baggrund, f.eks. en uddannelse inden for regnskab eller økonomi. Du skal have erfaring fra en lignende stilling – gerne fra en handelsvirksomhed.
Vi lægger afgørende vægt på, at du har erfaring med implementering af ERP-system, og har du Uniconta erfaring, er det optimalt.
På vores ønskeseddel står, at du:
- har erfaring med ERP-systemer. Stærk i MS Office pakken især Excel.
- er samarbejdsorienteret, men også selvstændig og selvkørende.
- har en struktureret og resultatorienteret tilgang til dit arbejde.
- har gåpåmod, en god portion kritisk tænkning samt kan holde overblikket.
- er engageret, proaktiv og har et godt humør.
Arbejdsstedet er vores hovedkontor i Hvidovre. Jobbet er i udgangspunktet 30 timer om ugen, men vi er fleksible omkring timeantal. Fokus i jobbet er at varetage økonomifunktionen, men har du erfaring med administrative opgaver indenfor IT, HR eller andet vil det være et plus.
Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte vores Driftschef Bjarne Melcher, på telefon +8980 1234. Send din ansøgning senest den 1. november. Vi tillader os at afslutte processen før tid, hvis vi finder den rette kandidat inden.
Se mere om os på www.vitusguld.dk
Vitus Guld har kontorer i Hvidovre, Kbh K, Lyngby, Aarhus Aalborg, Odense - i alt 20+ kolleger fordelt herpå.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.