Vejen Gymnasium og Erhvervsskole
Vejen

Administrativ medarbejder til Vejen Gymnasium og Erhvervsskole

Vejen Gymnasium og Erhvervsskole søger en ny administrativ medarbejder til vores team på studiekontoret

Vejen Gymnasium og Erhvervsskole er opstået som en fusion mellem Vejen Business College og Vejen Gymnasium og HF. Vi ligger på to lokationer frem til 1. november 2026, hvorfor man frem til denne dato vil have arbejdsplads på begge adresser.

Vi er et moderne gymnasium med cirka 670 elever og cirka 105 medarbejdere. Skolen er præget af en flad organisationsstruktur, hvor der er fokus på, at alle medarbejdere er vigtige for skolens drift.

Studiekontoret er en central del af skolen, hvor vi varetager mange forskellige administrative opgaver med daglig kontakt til elever, lærere, øvrige TAP’ere og eksterne relationer. Studiekontoret fungerer som et selvstyrende team, der selv koordinerer opgaverne mellem sig. Kulturen er præget af gensidig respekt, hjælpsomhed og samarbejde. Studiekontoret er backup for hinanden i tilfælde af sygdom eller travlhed, hvilket betyder, at det er vigtigt at kunne se ud over egne opgaver og kunne modtage hjælp fra andre.

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse og gerne kendskab til studieadministrative opgaver. Vi arbejder med Lectio og IMS (Visma)
  • Arbejder struktureret.
  • Trives i et til tider travlt miljø.
  • Har et godt humør og møder folk med et smil.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Studie- og elevadministration, herunder brobygning og workshops
  • Optagelse af elever
  • Planlægning af eksamen
  • Søge SPS
  • Aktivitetsindberetning hvert kvartal
  • Serviceopgaver i forhold til elever, undervisere, ledelse og øvrige ansatte

Vi tilbyder:

  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation.
  • En stilling på 30-37 timer om ugen. Timetal aftales med ansøgeren.
  • Flextid.

Tiltrædelse:

1. december 2025 eller snarest muligt herefter.

Ansøgningsfrist og mere information:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedlagt CV, eksamenspapirer og relevant dokumentation via Ansøg-knappen senest fredag den 24. oktober 2025 kl. 12. Samtaler afholdes løbende.

Du er velkommen til at kontakte økonomichef Louise Skov Lundby på 2344 6413 eller rektor Lars Amdisen Bossen på 2238 7832 for yderligere information.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.