
ISS søger en Service Manager til at lede og motivere hos vores kunde i Hørsholm
Har du erfaring med ledelse af et team, og motiveres du af kvalitetssikring? Vi søger lige nu en effektiv Service Manager med en god kundeforståelse, der sammen med et hold rengøringsassistenter, skal være med til at sikre kvaliteten af vores rengøringsleverance hos vores nye kunde i Hørsholm. Så måske er det dig, vi leder efter?
Om stillingen
Vi søger en Service Manager til at lede og motivere et team af rengøringsassistenter, samt til at sikre kvaliteten af vores rengøringsleverance hos vores nye kunde. Som Service Manager vil du have ansvaret for at motivere, støtte og lede dit team med henblik på at opnå professionelle resultater og en tilfreds kunde.
Dine ansvarsområder:
Dine primære ansvarsområder inkluderer personaleledelse og du vil være ansvarlig for at sikre et sikkert og ergonomisk godt arbejdsmiljø for dine medarbejdere. Derudover vil du have daglig kontakt med kunden. Din arbejdsdag vil også bestå af en stor del administrative arbejdsopgaver såsom vagt- og ferieplanlægning, lønadministration, materialeindkøb og økonomistyring.
Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejdstiden er fordelt mandag til fredag med mødetid fra kl. 05.00, hvor du selv vil have stor indflydelse på hvordan arbejdsdagen tilrettelægges.
Arbejdssted vil være i Hørsholm.
Opstart vil være hurtigst muligt.
Dine kvalifikationer
Som Service Manager forventer vi, at du er en haj til planlægning, og at du er dygtig til at samarbejde. Du vil få succes i jobbet, når du arbejder struktureret og selvstændigt, da du selv sætter et stort præg på din hverdag. Derudover skal du være leder med stort L, og være drevet af at ledere medarbejdere. Du opfattes af andre som effektiv, initiativrig og god til at håndtere flere forskellige slags opgaver i en hektisk arbejdsdag.
Vi ser gerne, at du:
- Har erfaring indenfor rengøringsbranchen
- Har ledelseserfaring og evne til at motivere medarbejdere
- Er fleksibel, omstillingsparat og har evnen til at jonglere flere opgaver samtidigt
- Har et godt overblik og fokus på kvalitet
- Har gode kommunikations- og formidlingsevner på dansk og engelsk (mundtligt og skriftligt)
Du bliver en del af en serviceorganisation
ISS er en servicevirksomhed, og vi ønsker at yde en personlig indsat overfor vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen.
Ansøgning
Send din ansøgning med vedlagt CV via ovenstående link senest den 24. oktober 2025. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information til stillingen, kontakt venligst Site Manager, Mette Schrøder Petersen på eller mail: mette.s.petersen@dk.issworld.com
About ISS
We are one of the world’s leading providers of integrated facility services. With 300,000 colleagues globally, and 6,000 in Denmark, we focus on delivering the best facility services and creating the workplace that our customers dream of. The key word that binds us together is service. United by a commitment to exceptional service, we aim to create inclusive workplaces, foster innovation, and enhance company culture.
Our employee promise is simple yet powerful: ISS is a place to be you. Since 1901, ISS has been a people-first company. We seek to be a company of belonging and create places where people are respected, embraced, and valued for exactly who they are. Diversity and inclusion have always been in our DNA, and our diverse workforce has played a critical role of connecting people and places to make the world work better..
Follow ISS Denmark on LinkedIn, Instagram and Facebook if you want to learn more about our work culture and receive notifications about future job opportunities.
#APlaceToBeYou #LI-DNI
dk.issworld.com