
Operatører søges til Kontrolcentral hos attraktiv kunde i Billund
Er du opmærksom på dine omgivelser, og trives du i en rolle med ansvar, struktur og faste rammer? Har du styr på basale sikkerhedsopgaver og et godt servicegen? Så er det måske dig, vi leder efter!
Vi søger nu vagter til kontrolcentralen hos en spændende kunde i Billund, hvor du bliver en del af et professionelt team, der hver dag sikrer tryghed og orden.
- Arbejdstid: 120 timer pr. måned eller fuldtid.
- Dine arbejdstimer vil være fleksible, med opgaver både dag, aften og nat.
- Sted: Billund.
- Tiltrædelse: Snarest muligt eller efter aftale tidligst 1 januar 2026.
- Du bliver en del af et større team af engagerede og stabile vagter.
Hvad kan du forvente i jobbet?
Som operatør på kontrolcentralen sikre du håndtering af signaler fra tyveri og brand-anlæg, ITV og servicering af kundens medarbejdere som sig både indlands og udlands.
Henvendelserne behandles primært over telefon, og det er derfor væsentligt, at du har erfaring med at arbejde med kundeservice, samt at du kan holde humøret højt i en tempofyldt hverdag.
Din opgave er at agere med ro, venlighed og autoritet, så både besøgende og de ansatte føler sig trygge og respekterede.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Overvåge og håndtere alarmsystemer i Local Command Center 24/7, 365 dage om året.
- Reagerer på nødopkald, herunder hændelser, ulykker og kriser, samt disponere eksterne vagter.
- Registrere, analysere og rapportere daglige opgaver, hændelser og processer.
- Sikre høj kvalitet og service i alle leverancer fra Local Command Center til interne og eksterne interessenter.
- Tage ansvar for krisestyring i samarbejde med Global Command Center og bidrage til udvikling af procedurer, træning og operationelle retningslinjer.
- Holde sig opdateret på tekniske systemer og optimere deres anvendelse.
- Understøtte Security Supervisors i udvikling af alarmcenterets operationer og krisehåndtering.
- Bidrage til kontinuerlig udvikling af Local Command Center og dets daglige operationer.
Hvem er du?
Vi søger en kollega, der er ansvarsbevidst, stabil og imødekommende. Du arbejder selvstændigt, tager initiativ og har blik for både kvalitet og samarbejde. Du følger gældende instrukser og bidrager aktivt til et positivt og professionelt samarbejde – både med kollegaer og kunder.
Kompetencer:
- Du skal have bestået det obligatoriske grundkursus for vagtfunktionærer (eller lignende), der kvalificerer dig til at arbejde som vagt.
- Taler dansk og engelsk flydende, og det vil være en fordel, hvis du også kan kommunikere på tysk.
- Kørekort B (grundet AP-kørsel)
- Erfaring med IT og tekniske systemer (Genetec, Plannon, VMS - Powerapp (Microsoft), SharePoint)
Vi tilbyder:
- Hos G4S får du et udfordrende job med gode muligheder for kompetenceudvikling og variation i arbejdsopgaverne. Du bliver en del af et professionelt og dedikeret team, og vi tilbyder:
- Løn i henhold til overenskomst
- Pensionsordning
- Ordnede arbejdsforhold
- Uniform stillet til rådighed
Kontakt:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lars Nielsen på tlf. 52 40 27 35 (mandag-fredag kl. 9-14).
Ansøgningsfrist:
Vi vurderer ansøgningerne løbende, og stillingerne kan søges så længe annoncen er online på www.g4s.dk.
Tiltrædelse:
Hurtigst muligt.
Ansættelse hos G4S forudsætter, at du kan godkendes af politiet, jf. lov om vagtvirksomhed.
Baggrundstjek på sociale medier udføres fra tid til anden, og der indhentes altid referencer fra tidligere arbejdsgivere.
Vi gør opmærksom på at G4S udelukkende benytter elektronisk rekruttering og det er således kun muligt at søge stillingen online via nedenstående link. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.