
HR-medarbejder til løn og administration
Brænder du for løn og administration, og har du erfaring på området? Så er du måske vores nye HR-medarbejder i ConCura. Vi søger en dygtig, engageret og ansvarsbevidst kollega, der vil være med til at sikre præcis og professionel håndtering af vores HR- og lønprocesser samt være med til at løse en bred vifte af øvrige opgaver i administrationen.
Du vil referere til økonomidirektør Marianne Bauerfeind og bliver en del af et team med tre engagerede kollegaer. Vi har en høj faglighed, et tæt og godt samarbejde i et uformelt miljø, hvor der altid er plads til et grin og sparring med hinanden.
Om ConCura
Fonden ConCura er en nonprofit fond, der udfører forebyggende, afdækkende og behandlende socialpædagogisk arbejde, målrettet børn, unge og deres familier på baggrund af henvisninger fra kommuner. Vores tilbud er fordelt på 4 afdelinger på 2 matrikler i hhv. Tveje Merløse, hvor vores Opholdssted og Administration holder til og Kvanløse hvor Dagbehandlingsskole, Aflastning og Service holder til. Tilsammen beskæftiger vi ca. 80 medarbejdere, der er ansat på forskellige overenskomster og vilkår.
Om stillingen
Du får ansvaret for at sikre præcis og rettidig lønbehandling og for, at vores administrative processer håndteres professionelt. Det er vigtigt, at du har styr på vores overenskomster (SL private opholdssteder og botilbud samt HK-kontor) og sørger for at holde os opdateret med nye regler.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Lønbehandling: Ansvar for løn til primært funktionærer og tilkaldevikarer i Danløn.
- Kontrakter: Udarbejdelse af ansættelseskontrakter samt tillæg.
- Politikker: Udvikling og opdatering af HR-politikker, personalehåndbog mv.
- Indberetninger: Indberetning af sygefravær og diverse indberetninger til f.eks. DE, kompetencefonde, kønsstatistikker, DA og LO.
- HR-administration: Vedligeholdelse af HR-drev, lønskemaer og medarbejderdata.
- On- og offboarding: Opdatering og klargøring af adgange, mobil, computer samt oprettelse i systemer for nye medarbejdere i tæt samarbejde med vores eksterne IT-support.
- Implementering: Være tovholder på, at vi overgår fra Corpay til Pleo og efterfølgende den nødvendige medarbejderkontakt.
Om dig
Vi søger en serviceminded og selvstændig person, der brænder for at skabe de bedste resultater. Du har et skarpt øje for detaljer og fokus på kvalitet. Du tager naturligt ansvar for at finde de bedste løsninger på tværs af systemer og processer. Som teamplayer trives du med at bidrage til et fælles mål og sikre effektive og fejlfri processer.
Vi forventer desuden, at du:
- Har minimum tre års erfaring med lønbehandling.
- Er pålidelig og kan håndtere følsomme informationer og dokumenter.
- Er fagligt stærk, analytisk og har god erfaring med Excel og Word.
- Taler og skriver flydende dansk.
- Er proaktiv, flittig og stabil.
- Har god selvindsigt.
Vi tilbyder
- Et spændende og udviklingsorienteret job inden for det socialfaglige område.
- Mulighed for enten fuldtidsstilling eller deltidsstilling på 32 timer.
- Gode ansættelsesvilkår med pensionsordning, sundhedsforsikring og løn efter kvalifikationer.
- Betalt frokostpause.
- Hyggelige kontorfaciliteter.
Ansættelsesforhold og ansøgning
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Det er et krav, at du møder op på arbejdspladsen for at være tilgængelig for organisationen, men arbejdstiden kan være fleksibel.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Marianne Bauerfeind på mobil 20 42 36 17 eller mba@concura.dk.
Du kan læse mere om vores organisation på Fonden ConCura.
Send din ansøgning med CV og relevante eksamenspapirer til ansoegning@concura.dk.
Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 27. oktober 2025. Tiltrædelse er hurtigst muligt.
Det er et krav, at du kan fremvise tilfredsstillende børne- og straffeattest. Send gerne flere referencer.