
Kan du levere gode gæsteoplevelser, fantastisk service og imødekommende smil?
Så er du måske vores nye nøgle- og receptionsansvarlige hos Q Apartments i Valby.
Hos Q Apartments sørger vi for, at expats og andre tilflyttere får en varm, nem og tryg start i Danmark – og det har vi gjort i 30 år. Vi tilbyder skræddersyede boligløsninger til både private og virksomheder og har over 1.000 boliger i København, Odense, Kalundborg og Køge.
Vi har travlt, og vi elsker det! Men vi mangler en skarp og smilende frontfigur, som kan holde styr på både nøgler, mails og mennesker. Er det dig?
Dine (nøgle)opgaver
- Du har ansvaret for alle nøgler – bogstaveligt talt. Det er dig, der sørger for, at kunder, samarbejdspartnere og kolleger får de rette nøgler til tiden.
- Du byder vores gæster velkommen i receptionen – og svarer telefonen – med et smil, der kan mærkes.
- Du pakker nøgler, styrer nøglebokse, udsender koder og er sidste garant for at vores lejligheder altid er rengjorte og klar inden nye gæster flytter ind.
- Du tjekker og styrer vores fælles mailbokse, bestiller kontorartikler, klargør møder, fakturerer kunder og holder styr på de små ting, som får hverdagen til at glide. Og i ferieperioder hjælper du til, hvor nødvendigt.
Kort sagt: Du er ansigtet udadtil – og overblikket bag kulisserne.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er typen, der:
- Går til opgaverne med energi, overblik og et skarpt øje for detaljerne.
- Er en haj til service og elsker at gøre livet lidt nemmere for andre.
- Taler og skriver flydende dansk og engelsk.
- Har styr på IT og er nysgerrig på nye systemer – vi digitaliserer på livet løs!
- Ikke er bange for at tage initiativ og løbe med bolden.
Har du erfaring fra en lignende rolle – fx som receptionist, koordinator eller i hotel-/servicebranchen – er det et kæmpe plus.
Hvorfor Q Apartments?
Vi holder til i Valby Maskinfabrik, hvor der er højt til loftet i mere end én forstand. Her bliver du en del af Customer Experience-afdelingen, hvor du sammen med 20 søde, sjove og servicemindede kolleger, sørger for at levere gæsteoplevelser i verdensklasse.
Vi har en flad struktur, godt humør og hjælper hinanden på tværs. Og så er vi i fuld gang med at udvikle smarte, digitale løsninger og opdatere vores processer – så der er også masser af mulighed for at byde ind med dine idéer til fornyelse og forbedringer.
Lyder det som dig?
Hvis det lyder som noget for dig, så skynd dig at sende os din ansøgning og CV med billede via linket herunder.
Har du spørgsmål? Kontakt Julie på 2222 0627, hvis du vil høre mere om stillingen.
Start: Snarest muligt. Så skynd dig at sende din ansøgning. Vi indkalder løbende til samtaler.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.