
Kommunikations- og marketingkonsulent til bureau i vækst
Har du erfaring med at udtænke, eksekvere og præsentere kreative kampagner på sociale og digitale medier? Har du styr på kunderejsen, og er du stærk i at opsætte, drifte og optimere betalt annoncering til målgrupper i både B2B og B2C? Og kan du analysere den værdi, som investeringen skaber for kunderne?
Så kan du være vores nye kommunikations- og marketingkonsulent.
Vi søger en kollega til at udvikle og drive digitale kommunikations- eller marketingaktiviteter for vores kunder – en holdspiller, der kan skabe gennemslagskraft med engagerende indhold på tværs af digitale kanaler og arbejde helhedsorienteret med kommunikation, så online- og offline-indsatser understøtter hinanden.
Du skal være god til at sætte dig ind i nye fagområder, rådgive og udarbejde kampagnestrategier og samtidig eksekvere samt rapportere om de resultater, du er med til at skabe.
Vi tilbyder en afvekslende stilling i et stærkt fagligt miljø til dig, der brænder for at øge kundernes synlighed ved at udnytte kanalerne til deres fulde potentiale.
Du bliver en del af et stærkt team af kommunikationsrådgivere, marketingkonsulenter, webudviklere, grafikere, digitale designere og journalister med ansvar for at udvikle og producere indhold til digitale platforme som websites, sociale medier, e-mail marketing, nyhedsbreve og online banners, men også arbejde med de nyeste AI-værktøjer og kunne perspektivere en ESG-indsats i en SMV-virksomhed.
Dine opgaver i hovedtræk:
- Strategisk rådgivning om digital kommunikation, markedsføring og positionering – herunder valg af kanaler, budskaber, målgrupper og formater.
- Arbejde helhedsorienteret med kommunikation på tværs af platform, så online- og offline-indsatser understøtter hinanden.
- Udvikling, planlægning og afvikling af kampagner på tværs af kanaler.
- Udarbejdelse af organisk og betalt indhold på SoMe – primært Metas platforme, Google Ads og LinkedIn.
- Indsamling, strukturering og kvalitetssikring af performance data til analyse, rapportering og evaluering med kolleger og kunder.
Du får succes i rollen, hvis
- Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation eller marketing.
- Du har minimum 2 års erfaring med at afvikle kampagner og annoncer på Facebook, Instagram og LinkedIn for en detailbutik, webshop, virksomhed eller organisation.
- Du er kommercielt tænkende og kan omsætte forretningsmål til kommunikations- og marketingstrategier, der skaber synlighed, engagement og konvertering.
- Du nyder den kreative proces, kan skrive engagerende tekstindhold og har erfaring med at udvikle idéer til grafisk indhold – herunder billede- og videoindhold.
- Du er nysgerrig og har interesse i at optimere arbejdsprocesserne med brug af bl.a. kunstig intelligens.
- Du har erfaring med SEO og annonceværktøjer på Google, Meta og LinkedIn, ligesom du bevæger dig flydende i produkter som Google Analytics og Google Data Studio.
- Du er struktureret og detaljeorienteret, ligesom du forstår vigtigheden i, at aftalte deadline overholdes, når du er del af et team, der arbejder sammen mod et fælles mål.
- Du er klar til at tage ansvar, få indflydelse og nysgerrig på hele tiden at lære nyt.
Hos os får du:
- Faglig udvikling: Vi prioriterer faglig udvikling og opkvalificering af talenter i form af relevante kurser, der understøtter forretningen.
- Fleksibelt arbejde: Hverdagen skal fungere. Derfor får du mulighed for fleksible arbejdstider.
- Feriefridage: Du optjener fem feriefridage, der ligger ud over de fem ugers ferie, som alle har ret til.
- Pension og sundhed: Vi har en attraktiv sundheds- og pensionsordning, hvor du indbetaler 5 procent, og vi indbetaler 10 procent af den faste løn hver måned.
- Sociale arrangementer: Vi faciliterer forskellige sociale arrangementer som sommerfest og julefrokost. Derudover har vi medarbejderarrangerede aktiviteter såsom fredagsbar, bowling med mere.
Er du vores nye kollega?
Stillingen er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår, som modsvarer dine kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelse, at du har kørekort B, da vi har kunder i hele landet.
Send din ansøgning og CV via knappen ”Ansøg”. Vi inviterer løbende til samtaler og håber at kunne ansætte den rette kandidat snarest muligt. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mariann Jensen på mj@jjkommunikation.dk eller +45 4659 0550
Kommunikationsbureau i vækst
Hverdagen hos JJ Kommunikation er uformel, dynamisk og drevet af lyst til at skabe resultater og værdi for vores kunder. Vi prioriterer videndeling, inspiration og innovation.
JJ Kommunikation løser alle former for kommunikations- og markedsføringsopgaver for virksomheder og organisationer – overvejende videnstunge B2B-virksomheder. Vi har vækstet kraftigt på det digitale område, og for den rigtige kandidat vil der være mulighed for at videreudvikle vores digitale forretningsområder. Blandt de overordnede fokusområder i 2025 er rådgivning om og kurser i anvendelse af AI, at hjælpe virksomheder med at tiltrække og fastholde medarbejdere gennem synliggørelse af blandt andet virksomhedens kultur og sikre, at virksomheder rapporterer og kommunikerer forsvarligt om bæredygtighed og grøn omstilling.
Vi har kontor ved Trekroner Station i Roskilde tæt ved motorvejen.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.