
Facility Management koordinator
Skab selv rammerne for dit job som del af et mindre team og vær med til at bygge vores nye, store Facility Management område op. Du vil få en bred palet af planlægnings- og koordineringsopgaver og du vil spille en vigtig rolle i opbygning af fremtidige strukturer og processer.
Vi tilbyder
- Mulighed for at lære en energivirksomhed at kende indefra – du kommer rundt i alle hjørnerne fra Usserødværket til genbrugspladser og fjernvarmecentraler.
- Et job, hvor du selv er med til at definere rammerne og skabe strukturen.
- Stor frihed til planlægning af din arbejdsdag.
- Et engageret team som står foran en spændende opgave med at bygge en ny samlet Facility Management funktion for hele Norfors.
- Løn og pension jævnfør overenskomst samt sundhedssikring.
Du bliver en del af vores Facility Management team på lige nu 5 personer, som tager sig af bygningsdrift- og vedligehold og grøn pleje på vores hovedkontor i Hørsholm samt vores energianlæg, fjernvarmecentraler og genbrugspladser i lokalområdet.
Dine nye kolleger i teamet har primært håndværksmæssig baggrund og vil være dem, der tager ”ud i marken” og løser såvel planlagte som akutte opgaver, mens du supporterer med ro, overblik og planlægning fra hovedkontoret.
En typisk arbejdsdag
Du møder ind på Savsvinget 2 i Hørsholm og starter dagen med at få overblik over igangværende vedligeholdelsesaktiviteter. Måske ringer du til en af vores leverandører og får status på hans opgaver. Resten af formiddagen bruger du på at reviewe det årshjul, som du er ved at etablere – og du overvejer, hvordan det kan udvides til en 3, 5 og 10 års plan for nuværende og fremtidige lokationer.
Eftermiddagen bruger du på justering af vedligeholdelsesplaner for to af vores genbrugspladser og du afholder et møde med dine kolleger i teamet og drøfter, hvad en eventuel udvidelse af pladsen betyder for vedligeholdelsesopgaven. Inden du går hjem, sikrer du dig, at der er bestilt saltning af alle udeområder, da det ser ud til at blive nattefrost i den kommende tid.
Ansættende leder
Der er tale om en helt ny stilling i Norfors og du vil få en vigtig rolle, hvor du er med til at forme og udvikle vores store Facility område. Troværdighed, empati og samarbejde er værdier, som jeg vægter højt i hverdagen – og jeg går også meget op i, at alle i teamet får mulighed for at komme på banen med deres tanker og ideer. Jeg tror på at det er vores forskelligheder, der bygger et godt og stærkt team.
Vi forestiller os at
- Du har erfaring med planlægning af drift og vedligehold, evt. fra en lignende Facility Management funktion.
- Du ønsker dig et job med lige dele udvikling og eksekvering.
- Andre kalder dig struktureret og god til at planlægge.
- Du elsker Excel og er i øvrigt en rutineret Office-bruger.
- Erfaring med adgangskontrolsystemer er en fordel.
- Bemærk: Kørekort til personbil er et krav i stillingen.
Du trives med en bred, daglig kontaktflade og kan godt lide at etablere relationer på alle niveauer af organisationen. Du forstår at kommunikere med mange forskellige typer kolleger og sætte dig ind i netop deres hverdag. Du er god til at holde fokus på de langvarige planlægningsopgaver og sikre det store overblik.
Kontakt ved spørgsmål: Lars Bekker Brandal på mail lbb@norfors.dk eller mobil 2189 0133.
Vi afholder samtaler løbende og stillingen ønskes besat snarest muligt.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.