House Of Denmark A/S
Vejle Øst

Assistent til ordrebehandling, indkøb- planlægning

Er du klar til en spændende og omskiftelig hverdag i HOUSE OF DENMARK?

Trives du i et uformelt miljø med højt til loftet, hvor to dage ikke er ens? Er du klar til at gribe alle de bolde, der kastes i luften? Vil du have en hverdag, hvor fleksibilitet og struktur går hånd i hånd med korte deadlines og samarbejde på tværs af huset? Så er du måske vores nye kollega som assistent i Logistikafdelingen, i området mellem salg, kunder og pakkeri.

Du har flair for tal og systemer, og med en god portion logisk sans og en hands-on tilgang.

Om jobbet

Din hverdag vil være afvekslende, så du skal trives med at jonglere mange forskellige typer af opgaver. Det kan være alt fra daglige administrative rutiner til projekter og opfølgninger. Du får en bred kontaktflade i huset og ud mod vores leverandører og kunder, så din imødekommenhed og evne til at skabe gode relationer kommer i spil. Du vil arbejde tæt sammen lederen af afdelingen.

Om dig

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en planlægnings- og eller indkøbsfunktion. Du er grundig og effektiv, med sans for detaljen samtidig med at du kan være den hjælpsomme kollega. Du har en positiv indstilling og du motiveres af at arbejde selvstændigt med mange forskellige opgaver i et dynamisk og travlt miljø. Du er en teamplayer, der også kan bidrage med godt humør.

Vi tilbyder

Et job, hvor du får frihed under ansvar, i et uformelt arbejdsmiljø. Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Opgaverne spænder vidt og inkluderer blandt andet:

  • Ordrebehandling og fakturering
  • Assistere med disponering og indkøb af varer og kontakt til leverandører
  • Assistere produktionsplanlægning
  • Ad hoc-opgaver (projekter i ERP/MRP, opbygning af processer m.m.)
  • Assistere med pluk og pak ved ferie, sygdom e.t.c.

Vi forventer

  • at du tidligere har arbejdet med ordrebehandling, samt arbedet med eller snust til Indkøb og/eller produktionsplanlægning
  • at du er erfaren bruger af Business Central/Navision og Microsofts Office-pakken.
  • at du behersker dansk og engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt.

Vi tilbyder

En alsidig og udfordrende stilling, under ordnede forhold. En hverdag med stor spændvidde i opgaverne og god mulighed for at sætte dit eget præg på løsningerne.

HOUSE OF DENMARK A/S er en virksomhed i konstant forandring og med stort vækstpotentiale.

Ansøgning

Ansøgninger vil blive vurderet straks, og hører du ikke fra os, er du desværre ikke kommet i betragtning til jobbet. Vi afholder løbende samtaler, indtil vi har fundet den rette kandidat.

Ønskes yderligere information, er du velkommen til at kontakte
Lars Haahr på telefon +45 24 81 41 31 mail: l.haahr@hodk.com eller
Lars Lauridsen på telefon +45 22 44 47 84 mail: l.lauridsen@hodk.com


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.