
Barselsvikariat: People Coordinator til SOS International Aarhus
Vil du være med til at understøtte People & Culture i Mobility Divisionen Aarhus – og spille en central rolle i rekruttering, administration og vedligeholde processer? Så er det måske dig, vi søger som People Coordinator til et barselsvikariat hos SOS International i Aarhus fra december 2025 til midt oktober 2026. Stillingen er på 32 timer om ugen.
Om rollen
Som People Coordinator bliver du en del af vores People & Culture-team i Mobility DK, hvor du får en vigtig rolle i at understøtte både rekruttering, administration og udvikling.
Teamet består af en People Coordinator og en People Manager i Aarhus, og du vil samtidig have kollegaer på øvrige lokationer i København, Oslo og Stockholm. Du kommer til at arbejde tæt sammen med People Manageren og bliver bindeleddet til vores alarmcentral i Aarhus særligt i forhold til rekruttering og administrative People & Culture-opgaver.
Din hverdag vil være en kombination af rekrutteringsaktiviteter, kontrakthåndtering, koordinering og administrative opgaver – og du vil være med til at sikre struktur, kvalitet og en positiv oplevelse for både kandidater, medarbejdere og ledere.
Dine ansvarsområder
- Koordinere og understøtte rekrutteringsprocesser for alarmcentralen – fra jobopslag og screening til introduktion og interviews
- Udarbejde, administrere og følge op på ansættelseskontrakter
- Varetage People & Culture-administration i Mindkey, herunder onboarding, ændringer og fratrædelser
- Bidrage til aktiviteter i People & Culture-årshjulet, fx trivselsmåling, MUS og lønsamtaler
- Løse løbende administrative og ad hoc-opgaver, der understøtter teamet og forretningen
- Vedligeholde og udvikle People & Culture-processer, så de løbende bliver mere enkle og effektive
- Sikre høj kvalitet og struktur i både kommunikation og datahåndtering.
Vi søger dig, der
- Trives med at arbejde selvstændigt og tager naturligt ansvar for dine opgaver
- Har en relevant uddannelsesbaggrund – gerne på kandidatniveau, men det vigtigste er din erfaring og motivation
- Har minimum et års erfaring med rekruttering og administrative People & Culture-opgaver
- Er struktureret, detaljeorienteret og bevarer overblikket – også når der er mange bolde i luften
- Udstråler troværdighed og kan håndtere fortrolige oplysninger med omtanke og diskretion
- Kommunikerer klart og professionelt og formår at skabe gode relationer på tværs af organisationen
- Er serviceminded, positiv og proaktiv – du ser muligheder, tager initiativ og følger opgaverne helt til dørs
- Taler og skriver dansk og engelsk flydende.
Hvem er vi?
I SOS International arbejder vi hver dag for at hjælpe mennesker – hvad enten det gælder rejse eller vejhjælp. Som People Coordinator bliver du en del af et dedikeret People & Culture-team, hvor samarbejde, kvalitet og service er i fokus. Vi har et tæt samarbejde på tværs af Norden, og du vil opleve en hverdag, hvor der både er plads til udvikling, faglig sparring og godt humør.
Vi tilbyder
- Et barselsvikariat fra december 2025 til midt oktober 2026
- En stilling på 32 timer om ugen
- En rolle med variation i opgaver og tæt samarbejde med både ledere og medarbejdere
- Mulighed for at udvikle dine People & Culture-kompetencer i praksis og indgå i et stærkt fagligt miljø
- Attraktive lokaler i Aarhus N med kantine, frugtordning og massageordning
- Lønpakke med pension, fritvalgsordning og sundhedsforsikring
- Et job med mening i Nordens største assistanceorganisation.
Lyder det som noget for dig?
Så send dit CV og en motiveret ansøgning. Vi afholder som udgangspunkt samtaler i uge 43 og 44.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte People Manager Nadine Sig på: Nadine.Sig@sos.eu
Vi glæder os til at høre fra dig!