Avidenz A/S
Jobindex søger for Avidenz A/S

Fysioterapeut eller ergoterapeut til barselsvikariat som arbejdsmiljøkonsulent – med base i Odense

Vil du være med til at skabe sunde og sikre arbejdspladser for virksomheder inden for industri, produktion og kontor? Og har du lyst til at bruge din faglighed som fysio- eller ergoterapeut i en hverdag, hvor du både møder mennesker på gulvet og bidrager til at udvikle deres arbejdsmiljø?

Hos Avidenz søger vi en arbejdsmiljøkonsulent i et barselsvikariat frem til den 30. juni 2026. Vi er autoriseret arbejdsmiljørådgiver og arbejder hver dag for at gøre en forskel for vores kunder i hele landet.

En hverdag med variation og tæt kundekontakt
Som konsulent vil du få en bred kontaktflade og stor afveksling i dine opgaver. Det meste af din tid bruger du på at besøge vores kunder, hvor du, på baggrund af en kortlægning og analysering af arbejdet, rådgiver og hjælper dem med at udvikle arbejdsmiljøet med fokus på ergonomi og sundhed. Du kommer også til at lave helbredskontrol hos medarbejdere på aften- og nathold, hvilket typisk vil betyde 2-4 aftener eller nætter om måneden.

Når du ikke er ude hos kunderne, arbejder du fra vores kontor i Odense, hvor du har dine nærmeste kolleger omkring dig. Her finder du tæt sparring og samarbejde med dine kolleger på kontoret samt hos dine øvrige kolleger som arbejder med udgangspunkt fra deres hjemmearbejdsplads i Jylland og på Sjælland.

Du kan være ny i rollen – eller erfaren konsulent
Vi forestiller os, at du er uddannet fysioterapeut eller ergoterapeut – og så er det mindre vigtigt, om du er nyuddannet eller har mange års erfaring. Det afgørende er, at du har lyst til at arbejde med arbejdsmiljø og trives i rollen som konsulent med masser af kundekontakt. Derudover forestiller vi os at du:

  • har interesse for – og gerne erfaring med – ergonomi og sundhedsfaglige opgaver inden for arbejdsmiljøområdet
  • er en dygtig formidler med empati og nysgerrighed over for de mennesker, du arbejder med
  • har gennemslagskraft og er stærk i din faglighed og viden som giver kunderne tryghed i din rådgivning
  • er struktureret i dit arbejde, stærk til at dokumentere og vant til at bruge Office 365 og IT-programmer
  • du har kørekort og egen bil, da en del af arbejdet foregår ude hos kunderne
  • er indstillet på at udføre helbredskontrol på aften- og nathold ca. 3-4 gange om måneden

Et team med både fagligt og kollegialt fællesskab

Du bliver en del af et erfarent og engageret konsulentteam med base i både Odense og på hjemmearbejdspladser i hele landet. Vi prioriterer både faglig sparring og det sociale fællesskab gennem regionale møder, faglige udviklingsdage og årlige seminarer.

Vi lægger stor vægt på, at du aldrig står alene – vi hjælper hinanden hver dag, også selvom vi ikke sidder fysisk sammen.

- adm. direktør John Bregndahl Larsen

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Sarah Baagø-Tantholdt på 7245 9658 eller saju@jobindex.dk

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.

Ansøgninger, der ikke indsendes via det angivne link, vil ikke blive taget i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, og vikariatet løber frem til den 30. juni 2026.

Vores jobannoncer bliver automatisk genoprykket, indtil stillingen tages offline - det er derfor ikke det samme som, at stillingen bliver genopslået.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Dit rekrutteringsforløb med Jobindex

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Vi læser de indkomne ansøgninger igennem og overdrager løbende relevante kandidater til virksomheden. Du kan læse om vores rekrutteringsproces på siden Rekrutteringsforløb.