
Svensktalande Partner Manager
SOS International söker en svensktalande kollega som kan vara med och utveckla våra partnerskap och säkerställa att vi förblir förstahandsvalet i Sverige.
Din rolle
Som Partner Manager i TravelCare Division bliver du bindeleddet mellem SOS International og vores partnere. Du driver forhandlinger, åbner døre på det norske marked og sikrer værdi i de eksisterende relationer. Du arbejder tæt på forretningen, og du er den, der samler forskellige fagligheder på tværs af SOS for at finde løsninger på komplekse udfordringer.
Du får ansvar for at:
- Udvikle og styrke partnerskaber med eksisterende forsikringsselskaber gennem tæt dialog, indsigt og skræddersyede løsninger
- Drive hele salgs- og forhandlingsprocessen – fra første møde til kontraktindgåelse
- Identificere nye partnerskaber på markedet og tydeliggøre SOS Internationals unikke værdi
- Arbejde tæt sammen på tværs af SOS med forskellige fagligheder
- Skabe tryghed og værdi ved at vise, hvordan vi med erfaring, kvalitet og pålidelighed kan styrke partnernes egne forretninger og kundeloyalitet
Stillingen er placeret i København med ca. 30 rejsedage årligt til Sverige.
Vi leder efter dig, der ...
- Er drevet af resultater, partnerskaber, forhandling og værdiskabende relationer – og er skarp til at spotte nye muligheder
- Trives i et kommercielt miljø, hvor tempoet er højt, og hvor forskellige fagligheder bringes sammen for at tackle udfordringer
- Har en videregående uddannelse eller tilsvarende erfaring – inklusiv mindst tre års erfaring fra forsikring eller assistance – måske med rejseforsikring, salg eller partnerrelationer
- Har en naturlig evne til at forstå partnernes behov og omsætte dem til løsninger, der skaber tryghed og merværdi
- Kommunikerer flydende på svensk og engelsk – både mundtligt og skriftligt
Vi tilbyder
Hos SOS International får du mulighed for at præge udviklingen på tværs af det nordiske forsikringsmarked – med base i hjertet af København. Du bliver en del af en international virksomhed med et stærkt formål – at hjælpe mennesker i kritiske situationer – og samtidig spille en afgørende rolle i at drive vækst og udvikle vores forretning.
Er du klar til at gøre en forskel?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Julie Haagen Mathiassen, Nordisk Kommerciel Direktør, Travelcare Division, på tlf. +45 3192 9190.
Send os din ansøgning og dit CV – vi behandler ansøgninger løbende og fjerner annoncen, når stillingen er besat.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Om SOS International: Global rækkevidde, nordisk ekspertise
SOS International er en af Nordens førende assistancevirksomheder. Fra vores alarmcentraler i Danmark, Sverige, Norge og Finland yder vi akut medicinsk assistance, rejseassistance og vejhjælp – døgnet rundt, året rundt, overalt i verden.
Vi er mere end 1.200 dedikerede kolleger, der tilsammen taler 30 forskellige sprog og samarbejder på tværs af landegrænser. Med et stærkt globalt netværk af mere end 16.500 kvalificerede leverandører, udbydere og partnere står vi klar til at hjælpe – uanset om det handler om en bil, der bryder sammen på vejen, eller et ben, der brækker på skiløjpen.
Hver dag hjælper vi over 3.500 mennesker – og vi har ydet assistance i 189 lande verden over.
Uanset hvor i SOS International du arbejder, eller hvilken rolle du har, vil du mærke, at du gør en forskel. For vores kunder – og for dine kolleger.
Det afspejler sig i vores værdier: We Care. We Share. We Dare. Vi passer på hinanden og dem, vi hjælper. Tillid, samarbejde og ordentlighed er fundamentet i alt, hvad vi gør. Vi deler viden, idéer og ambitioner, fordi vi ved, at vi opnår mere sammen. Og vi tør tænke nyt og udfordre det velkendte – for hele tiden at blive bedre til dét, vi gør bedst: We help people.