Lineage
Vejle

Teamleder til logistik – Bliv en del af en moderne og global virksomhed

Har du et skarpt overblik, ledererfaring og passion for logistik og mennesker?

Vil du være med til at drive og udvikle et team i en digitalt funderet logistik- og frysehusvirksomhed i vækst?

Så er det dig, vi leder efter til vores afdeling i Vejle.

Vi søger en engageret teamleder, som kan motivere sit team og sikre høj kvalitet og effektivitet i hverdagen. Du bliver en del af en global koncern i vækst - og samtidig en del af et mindre team, hvor vi er afhængige af hinanden og hvor et godt samarbejde sikrer at vi kommer i mål.

Om jobbet

Som teamleder får du ansvar for den daglige ledelse og drift i et team med stor betydning for vores logistikflow. Sammen med din teamlederkollega og afdelingens manager skal du være med til at skabe struktur, fremdrift og god energi i hverdagen.

Dine primære opgaver bliver:

  • Ledelse og motivation af et mindre team.
  • Indgå i ledelse af et kontor med 18 medarbejdere.
  • Sikre at teamet arbejder godt sammen, om at nå i mål og levere en fantastisk kundeservice.
  • Vedligeholde og optimere samarbejdet med lageret/leverer et godt fundament for produktionen og andre interne samarbejdspartnere.
  • Ordremodtagelse, både ind og udlevering og opdatering af systemer samt diverse tilknyttede dokumenter.
  • Opkald og mails, samt fungere som bindeled mellem kunder, lager og diverse vognmænd/disponenter.
  • Oprette ordrer og håndterer fakturering, samt vedligehold af vores administrative systemer.
  • Modtage chauffører fra hele verden og sørge for at kvittere for leveringer samt udlevere følgesedler.
  • Opfølgning på, samt udarbejdelse egenkontrols dokumenter (fødevarecertificering), samt toldoplag.
  • Deltage i diverse møder med det lokale lederteams, kvalitetsmøder og i kundemøder.
  • Vi er i en rivende udvikling, så vi regner med din deltagelse i diverse nye tiltag og projekter, heriblandt Lean.
  • Løse forskellige ad hoc-opgaver.

Din profil:

  • Vi forestiller os, at du har solid erfaring med ledelse – og gerne prøvet kræfter inden for logistik/kundeservice og meget gerne viden om fødevarebranchen.
  • Har stærke samarbejdsevner og motiverer dit team med nærvær og retning.
  • Du taler og skriver dansk samt engelsk på et fagligt godt niveau.
  • Du er vant til at arbejde med IT-systemer og har mod på at lære nye. Du er daglig bruger af MS office, Salesforce og har erfaring med WMS-systemer.
  • Har erfaring med fødevarecertificering og toldoplag - eller er nysgerrig på at lære det.

Som person er du positiv og udadvendt, og kommunikerer godt med alle typer af mennesker. Der sker meget i vores virksomhed, så du skal trives med forandringer og have det godt med mange varierende opgaver i en, til tider, travl hverdag.

Kvalitetssikring er en del af jobbet i mange forskellige aspekter, så det er vigtigt, at du er struktureret og detaljeorienteret.

Med frihed under ansvar løser du opgaver, udfordringer og får dagligdagen til at gå op i en højere enhed.

Hos Lineage går vi meget op i vores værdier, Safe, Trust, Respect, Bold, Innovative, Servant leadership, så det er det vigtigt, at du kan genkende dig selv i disse.

Tiltrædelse er hurtigst muligt, så vi ser frem til at modtage dit CV og ansøgning.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Operations Manager & Logistics Lead Henrik Tank-Baaskjær på 61 20 32 97 (ikke tilgængelig i uge 39 og 40 pga. ferie).


Om Lineage

Lineage er verdens største og mest innovative virksomhed indenfor køle- og frysehushandling og

temperaturreguleret logistik. Lineage har over en mia. kubikmeter fryse- og kølekapacitet kombineret med

mere end 400 lokationer over hele verden. Vi er til stede i Europa med regionalt hovedkvarter i Amsterdam,

Holland, og har lokationer i lande som Holland, Belgien, Storbritannien, Polen, Danmark, Norge, Spanien,

Italien, Tyskland og Frankrig. Læs mere om os på www.onelineage.com.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.