SP Moulding A/S
Stoholm

Koordinator til logistik- og salgsafdeling

Brænder du for at skabe struktur, sikre høj kundetilfredshed og arbejde med salg og logistik?

Så er det måske dig, vi leder efter!

Hvad går jobbet ud på?

Vi søger en engageret og struktureret medarbejder til vores logistik- og salgsafdeling.

Du bliver en central del af teamet, hvor du vil arbejde tæt sammen med både kunder, salgsteamet og vores produktion/lager.

Dine primære opgaver

  • Koordinering af ordrer fra modtagelse til levering
  • Daglig kontakt med egne kunder og samarbejdspartnere
  • Understøttelse af salgsaktiviteter, herunder tilbudsgivning og samarbejdsaftaler
  • Bidrage til optimering af interne processer og arbejdsgange
  • Ad hoc-opgaver i ERP-system

Vi forestiller os, at du:

  • Du har erfaring med kundeservice, logistik eller salgskoordinering eller lign.
  • Du arbejder struktureret og trives med at have mange bolde i luften
  • Du er serviceminded, løsningsorienteret og god til at samarbejde
  • Du har flair for IT og gerne erfaring med ERP-systemer

Vi tilbyder

  • En spændende og alsidig stilling i en virksomhed i udvikling
  • Gode kolleger og en uformel omgangstone
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Løn efter kvalifikationer

Tiltrædelse: Snarest

Er du klar til at blive en del af noget større?

Send din ansøgning og CV til jba@sp-moulding.dk. Samtaler afholdes løbende.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 96 51 26 04 / 30 33 44 85.