Groundplug International ApS
Hillerød

Supply Chain Manager til ledelse af lager, logistik og produktion

Kunne du tænke dig at blive en del af en lille, agil virksomhed med en stor markedsandel i Danmark – og med planer om og potentiale til at vokse?

Vi tilbyder dig en helt ny rolle, hvor du kan være med til at tage ansvar for vores vækst og drive lageret som din egen virksomhed i virksomheden.

Din rolle skaber frihed til os som ledere, så vi kan arbejde på at udvide og vækste virksomheden. Og rollen er helt afgørende for, at vi leverer til kunderne, så vi beholder vores særlige position i markedet

- forklarer General Manager Stephanie Rødskov

Et internationalt setup, der er gearet til vækst

Du træder ind i en veletableret virksomhed, som udvikler og leverer stålfunderingsløsninger. Vores løsninger er udviklet af ingeniører til byggeprojekter og tilbyder en revolutionerende grave- og støbefri funderingsproces, designet til at skabe et solidt og bæredygtigt fundament, hurtigt og nemt.

På kontoret er vi et mindre team, men vores verden føles større end det, når vi samarbejder tæt med vores tilknyttede konsulenter og udenlandske produktioner. Og selvom vi er få på matriklen, arbejder vi på et højt professionelt niveau. Vi er bare fri for corporate processer og løser tingene med en snak i stedet.

En hverdag med produktionsopfølgning, logistik og koordinering

Du får en helt ny rolle hos os, når du sikrer, at driften i lageret kører gnidningsfrit for vores lagermedarbejdere. Det er altså dig, der i kulissen står for kvaliteten af vores arbejde, koordinerer opgaverne og har alle kontaktfladerne udadtil.

Det betyder bl.a., at du står for vores planlægning og opfølgning med vores produktioner. Optimerer vores transporter, forhandler priser og måske også spiller en projektledende rolle i automatiseringen af interne ordreprocesser.

Til daglig vil du bl.a.:

  • varetage ordrer til vores produktioner og eksterne leverandører
  • planlægge produktionsflow og rådgive vores produktioner ift. optimering af processer
  • Sikre optimering af komponent indkøb med produktioner
  • kontrollere og kvalitetssikre de varer, vi modtager på lageret
  • forhandle priser på produktion, indkøb og transport
  • oparbejde en forståelse for forecast på vores produkter og sikre den rette lagerbeholdning
  • samarbejde med de varehuse, der bestiller vores produkter, om deres leverancer
  • planlægge med lager- og ordreekspedition, så vi altid leverer til tiden.
  • Fungere som daglig leder for vores lager og sikre vores lagerstyring og lagerstatus
  • Implementere nye processer og systemer i vores supply chain

Din erfaring ligger f.eks. inden for produktion, lager, byggematerialer eller logistik

Først og fremmest skal du trives i en mindre virksomhed, hvor vi hjælper hinanden og bygger vores succes sammen. Vi forestiller os, at du:

  • tidligere har siddet i en ansvarshavende stilling og haft berøring med både produktion, lager og logistik
  • har forståelse for kvalitetssikring og produktionsstyring
  • har erfaring med forecasting og produktionsplanlægning
  • er teknisk anlagt og kender forskel på en møtrik og en bolt
  • har god systemforståelse og er en haj til Excel
  • taler og skriver dansk og engelsk flydende

Er du interesseret?

Så send os din ansøgning og dit CV via ”Ansøg” nedenfor. Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte General Manager Stephanie Rødskov på 70 28 10 30.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.