Ringsted Forsyning A/S
Ringsted og mulighed for hjemmearbejde

Til inddrivelse og opfølgning på debitorer søger Ringsted Forsyning A/S en serviceminded kollega til kundeservice- og økonomiafdelingen

Har du erfaring med opfølgning på debitorer, kundeservice og økonomi og trives du med en varieret hverdag, hvor du gør en forskel for både kunder og kolleger? Så er du måske vores nye kollega hos Ringsted Forsyning.

Om stillingen

Vi søger en engageret og ansvarsbevidst kollega til at indgå i vores team. Du vil få en central rolle i forhold til inddrivelse samt kundekontakt. Vi samarbejder tæt og på tværs i organisationen med fokus på at levere høj kvalitet og god service til kunderne.

Dine primære opgaver vil være:

  • Kundebetjening via telefon, mail og fysisk fremmøde – med fokus på god kundedialog og problemløsning
  • Opfølgning på restancer og inddrivelse – herunder dialog med kunderne, afdragsordninger og samarbejde med inkassopartnere
  • Afstemninger af indbetalinger og assistere ved årsafslutning
  • Ad hoc-administrative opgaver

Vi lægger vægt på at vores nye kollega:

  • Har erfaring med kundeservice og opfølgning på debitorer
  • Har gode formidlingsevner og indbyder til dialog med kunden, også om de komplekse opgaver
  • Har erfaring med KMD EASY Energy eller lignende systemer er en fordel, men ikke et krav
  • Er rutineret bruger af Office-pakken, især Excel
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og med blik for detaljen
  • Er positiv, imødekommende og trives i en rolle med både mennesker og tal

Udover jobbet tilbyder vi dig:

  • Et spændende job i en moderne forsyningsvirksomhed med samfundsansvar
  • En alsidig hverdag med gode muligheder for faglig udvikling
  • Gode kolleger og en uformel omgangstone
  • Fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst KL

Ringsted Forsyning som arbejdsplads

Sammenhold, tillid og plads til forskellighed er nøgleord i Ringsted Forsyning. Vi har højt til loftet og har en uformel tone.

Hos os får du en central rolle i et team på 5, hvor samarbejde og videndeling går hånd i hånd med selvstændighed og ansvar. Du bliver en vigtig del af kontakten til kunderne og får indflydelse på både processer og resultater i en hverdag, hvor opgaverne er varierende og meningsfulde.

Send din ansøgning:

Send ansøgningen til info@ringstedforsyning.dk - senest den 17. september.

Stillingen er 37 timer med ansættelse senest 1. november 2025.

Vi afholder samtaler den 22. og 24 september.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Jeanette Hornbøl på tlf. nummer 27 14 08 59 eller mail jho@ringstedforsyning.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi gemmer ansøgning og CV i 6 måneder. Læs mere om vores håndtering af persondata på vores hjemmeside www.ringstedforsyning.dk