
Ledelsessekretær med engagement og overblik
Vil du være med til at bidrage til arbejdet med at forebygge spiseforstyrrelser og selvskade og svare på spørgsmål fra brugere af vores tilbud? Har du lyst til at understøtte den samlede ledelsesgruppe i en patientforening i vækst med koordination, mødeplanlægning og kontakter ud af huset? Så er du måske vores nye ledelsessekretær.
Vi søger en engageret og serviceminded sekretær med overblik, sans for detaljen og godt humør. Du vil spille en central rolle i at få hverdagen og vores møder og indsatser til at gå op i en højere enhed. Sammen med gode kollegaer vil du være med til at sikre, at vi møder vores brugere, der er ramt af spiseforstyrrelser og selvskade, og deres pårørende med venlighed og imødekommenhed.
Om stillingen
Du bliver tilknyttet vores administrationsafdeling i en nyoprettet stilling. Team Økonomi og Administration varetager alle regnskabsopgaver, administration og supporterer foreningens medarbejdere og består af økonomi- og administrationschefen, en bogholder og en administrativ medarbejder. Foreningen er vokset de seneste år, og vi søger derfor en ny kollega. I skal sammen tilrettelægge arbejdet, så der sikres koordination og skabes tilstrækkeligt flow.
Dine primære arbejdsopgaver vil være at:
- Understøtte den samlede ledergruppe, der består af en direktør og fire teamledere, med kalenderstyring, mødebooking og bestilling af rejser og billetter
- Håndtere og booke samtaler med brugere af vores tilbud og vedligeholdelse af ventelister
- Tage imod nye brugere
- Besvare mails og sekretærtelefon på spørgsmål fra brugerne til ventelister, tider, tilbud og meget mere
- Løse administrativt arbejde i kontakten til eksterne samarbejdspartnere
- Hjælpe til med praktik ved møder, gruppeforløb mv.
Vi forestiller os, at du:
- Har en relevant administrativ uddannelse
- Er samarbejdsorienteret, grundig og vedholdende.
- Har godt overblik og arbejder systematisk i diverse it-systemer
- Er hjemmevant i Outlook og Excel og hurtigt kan sætte dig ind i vores bookingsystem Gecko
- Er imødekommende og venlig og kan skabe tryghed i mødet med vores brugere
- Er serviceminded og trives med mange forskellige typer opgaver
Det er væsentligt, at du kan se muligheder og agere selvstændigt og professionelt, at du spørger om hjælp, hvis du er i tvivl, og at du har lyst til tage ansvar.
Vi tilbyder:
- Et job med mening, ansvar og alsidighed
- Mulighed for at være en del af en professionelt drevet organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og hvor du kan være med til at udvikle dine egne arbejdsopgaver
- En spændende hverdag på en tværfaglig arbejdsplads med gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø
Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i en fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 37,5 timer inkl. frokostpause. Lønnen aftales på basis af dine kvalifikationer og din erfaring.
Din arbejdsplads vil være på vores sekretariat på Krumtappen i Valby. Du vil referere til vores økonomi- og administrationschef.
Søg stillingen
Send en motiveret ansøgning med dit CV til ansoegning@spiseforstyrrelse.dk og skriv ”Ledelsessekretær” i emnefeltet senest tirsdag d. 16. september 2025.
Foreningen Spiseforstyrrelser og Selvskade arbejder for at forebygge spiseforstyrrelser og selvskade og forbedre vilkårene for de ramte og deres pårørende. Hvert år rådgiver og støtter vi mere end 5.000 mennesker, der har brug for hjælp, og vi har rådgivninger i København, Aarhus, Odense og Aalborg. Læs mere på spiseforstyrrelse.dk