Secma Aps
Skævinge
Jobindex recruiting on behalf of Secma Aps

Backoffice-medarbejder – skab struktur og service på tværs af Norden

Vil du arbejde med produkter, der gør en forskel i sundhedsvæsenet? Og har du lyst til at være bindeled mellem systemer, kunder og kolleger i Norden?

Så træd ind i en hverdag hos os, hvor du får:

  • en alsidig hverdag i et erfarent backoffice-team, hvor vi hjælper hinanden
  • mulighed for at sætte dit præg på opgaver og processer
  • erfaring med produkter, der redder liv og gør en forskel i sundhedssektoren.

Secma – teknologiske løsninger der redder liv

Secma sælger moderne medicoteknisk udstyr til både private og offentlige kunder i hele Norden. Fra hovedkontoret i Skævinge håndteres alt fra ultralydsscannere, akutudstyr, videolaryngoskoper til nåle og covers m.m. – virksomheden er i konstant udvikling med fokus på kvalitet, service og teknologisk fremdrift. Hos os får du en spændende hverdag med søde kollegaer. Vi har en kultur, hvor det er rart at møde ind på kontoret, både fagligt og socialt – og vi har stort fokus på at få planlagt sociale arrangementer.

Du bliver en del af et lille, velfungerende backoffice-team på tre, hvor vi både griner, arbejder hårdt og brænder for at være fagligt skarpe – og hvor der er kort vej fra idé til handling.

Du holder styr på trådene i Norden

Din primære opgave bliver at håndtere ordrer og sikre smidige processer på tværs af lande og systemer – med særligt fokus på det svenske og norske marked.

Mere specifikt kommer du til at:

  • håndtere og følge op på salgsordrer
  • opdatere prislister og stamdata i ERP – kender du Uniconta er det et ekstra plus men ikke et must
  • assistere vores svenske kollegaer med administrative udbudsopgaver i Sverige
  • samarbejde tæt med svenske kolleger om kundedata og priser
  • følge op på kundehenvendelser og sikre god service

Svensktalende serviceprofil med godt overblik

Som person er du struktureret og god til at følge dine opgaver til dørs – og så er du ikke bange for at tage telefonen og tage fat, når noget skal løses.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • er komfortabel med at tale og skrive på et højt niveau af svensk, dansk og engelsk
  • har erfaring med kundekontakt og administrative opgaver
  • er nysgerrig og ikke bange for at byde ind med idéer
  • er samarbejdsorienteret og trives i en teamkultur

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mathilde Winther Krarup på 7245 9603.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, som du kan sende via nedenstående link, allerede i dag. Til gengæld vil vi gerne bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet.

CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vores jobannoncer bliver automatisk genoprykket, indtil stillingen tages offline det er derfor ikke det samme som, at stillingen bliver genopslået.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Your recruitment process with Jobindex

Jobindex is the recruitment partner for this position. We read incoming applications and continuously hand over relevant candidates to the company. You read read more about our recruitment process on the page Recruitment process.