Bredenoord A/S

Vi søger en Account Manager til Sjælland/Fyn

Er du til tekniske løsninger og god til mennesker? Bredenoord A/S søger lige nu en Account Manager til Sjælland/Fyn med reference til Vejle.

Har du lyst til at sælge midlertidige energiløsninger, der udlejes til vores kunder indenfor energisektoren og byggeri?

Vi søger en Account Manager, som er god til at snakke med forskellige mennesker, om deres behov for vores tekniske løsninger. Det er vigtigt for os, at du har en balance mellem at være ydmyg, rolig, lytter og ikke buldrer på, samtidig med at du er proaktiv til at kontakte eksisterende kunder og nye kunder. Og det er også vigtigt, at du synes at formålet med vores produkter og/eller den tekniske del i vores produkter er spændende, og at du har lyst til at lære om dette.

Vi ser gerne du er bosat på Sjælland, da dette område vil være vores hovedfokus.

Jobbet består primært af to dele:

Salg/ udlejningsløsninger:

  • Kundeemne og salg, herunder af nyeste energiløsninger.
  • Udvikle nye kunderelationer samt vedligeholdelse af eksisterende kunderelationer.
  • Samarbejde med Commercial Manager og Account Manager, Vejle.

Ordrehåndtering:

  • Samarbejde med dine kollegaer om at levere den rigtige løsning til kunden.
  • Kontrakter til kunder – frameworket dertil – i samarbejde med Commercial Manager.
  • Håndtering af kundeklager.

Vores kultur:

Som Account Manager er det vigtigt, at du har lyst til kunderelationer og har lyst til fysiske møder omkring udlejning af vores energiløsninger. Vi står stærkest som et team – derfor er det vigtigt, at du har lyst til at være en aktiv del af fællesskabet i Vejle, samtidig med at du holder fokus på Sjælland.

Vores team:

Som vores nye Account Manager træder du ind i et team der allerede består af 7 kollegaer - en Account Manager Jylland/Fyn, et udlejningsteam bestående af Front- og Back Office, en specialist i vores tekniske løsninger, og vores Commercial Manager, som også er ansættende leder. Det er også til Commercial Manager du deler kundeemnerne med.

Vi tilbyder dig:

En sund og hyggelig kultur, og kollegaer der gerne vil hinanden, folk der brænder for vores tekniske løsninger, en god oplæring, en lønpakke der består af basisløn, fritvalg 9%, firmabil/guldpladebil, mobiltelefon og bærbar, sundhedssikring, pension 10%

Onboarding:

Stillingen som Account Manager på Sjælland/Fyn er ny, og du vil derfor have et fast kontor nær dig - og du vil også være tilknyttet vores Vejle-depot. Vi vil sikre en rigtig god og lang oplæring, som vil foregå på depotet i Vejle og dit kontor på Sjælland, besøg i Holland og via sidemandsoplæring og online kurser.

Dine kompetencer:

  • Du er salgsuddannet og/ eller anden relevant teknisk uddannelse/baggrund.
  • 1-3 års erfaring med udlejning/salg af tekniske energiløsninger og lignende. Og du trives med en dagligdag, der primært vil foregå ude i marken, bl.a. rundt på byggepladser, industri og generelt i energisektoren.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk, og gerne grundlæggende tysk i tale (ikke et krav).
  • Du er rutineret IT-bruger, med bl.a. Office 365 og AX Dynamics - kendskab til CRM system – vil være en fordel, men ikke et krav.
  • Du er målrettet, resultatorienteret og arbejder ambitiøst med et højt drive med kunderelationerne først. Som person er du serviceminded, imødekommende, engageret samt selvdisciplineret og pligtopfyldende.
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod, og du er pålidelig og ansvarsbevidst.
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines.

Ansøgning

Ansøgningsfrist – hurtigst muligt, da vi indkalder løbende

Startdato: Forventer opstart i Q4 2025.

Vi har løbende screening, hvor vi laver en indledende match-samtale for at sikre en grundlæggende forventningsafstemning inden første samtale. Her vil du blive inviteret til et teams-møde med rekrutteringskonsulent Henriette fra virksomheden Reframe & Co. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt vores rekrutteringskonsulent Henriette, på 27148892, som fanges bedst om tirsdage og torsdage inden 12.30.


Hvem er Bredenoord?

Bredenoord er en selvstændig familiedrevet Hollandsk virksomhed, som udvikler, leverer, vedligeholder og driver decentraliserede energiløsninger på internationalt plan og sørger for sikker energiforsyning til kunderne. Bredenoord har afdelinger i Holland, Tyskland og Danmark, hvor engelsk er vores forretningssprog på tværs af landene. Der er i alt ca. 450 medarbejdere i virksomheden. Virksomheden har en teknisk og innovativ tilgang.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.