
Servicedesk Koordinator
Er du et udadvendt og serviceminded menneske, der trives med kundekontakt? Har du et talent for kommunikation, og motiveres du af at skabe resultater? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Servicedesk Koordinator.
Til vores Servicedesk-afdeling søger vi en person, som hjælper både kollegaerne og vores kunder i det daglige arbejde.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Telefonisk kundebetjening, herunder registrering af maskinfejl
- Bestilling af forbrugsstoffer
- Behandling af kundemails
- Lettere teknisk support (vi sørger for oplæring)
- Bred kontaktflade til kollegaer, kunder og samarbejdspartnere
- Diverse ad hoc-opgaver
Om dig
Vi søger en energisk person, der har en positiv tilgang til nye udfordringer, er god til at bevare overblikket og har en naturlig interesse for at sikre, at kunderne får den bedst mulige oplevelse.
For at være den rette til stillingen forestiller vi os, at du...
- Trives med kundekontakt og har en serviceminded tilgang til opgaverne.
- Arbejder struktureret og tager ansvar for dine opgaver.
- Har erfaring med Outlook, Word og Excel, og ikke går af vejen for at lære nye systemer at kende.
- Er god til dansk og engelsk både i tale og skrift
Vi tilbyder:
- En spændende hverdag med mulighed for faglig og personlig udvikling.
- Attraktive personalegoder som frokostordning, fitnessfaciliteter og sociale arrangementer.
- Lønpakke inkl. pension og sundhedsforsikring
Læs mere om Konica Minolta her: www.konicaminolta.dk
Hos Konica Minolta værdsætter vi diversitet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge – uanset alder, køn, baggrund eller erfaring.
Arbejdssted:
Du vil få din base på vores kontor i Ballerup: Lautrupvang 2B, 2750 Ballerup, tæt på offentlig transport og motorvej.
Vil du høre mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Servicedesk Manager Janne Dyresberg på janne.dyresberg@konicaminolta.dk.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og behandler dem løbende, så søg allerede i dag!
Frist: 25/09/2025
Løn: Efter kvalifikationer
Arbejdstid: Fuldtid
Startdato: Senest 1. november 2025 men helst så hurtigt som muligt. Vi gennemgår ansøgninger løbende og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Om Konica Minolta:
Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s er en førende leverandør af printløsninger til kontorer og produktionsbranchen. Vores produkter spænder fra hardware og printsoftware til automatisering og datasikkerhed, og vi tilbyder desuden løsninger til Document Management og Cyber Security. I Danmark er vi 140 ansatte, og har en omsætning på DKK 400 mio. På tværs af salg, service og support inden for IT, kopi og print samt digitale løsninger. På verdensplan beskæftiger Konica Minolta cirka 42.000 medarbejdere.
Konica Minolta som arbejdsplads:
Hos Konica Minolta får du muligheden for at arbejde i et stærkt team med en god balance mellem struktur og fleksibilitet. Du vil blive en del af Servicedesk, hvor vi har kunden i fokus, hvor tempoet til tider er højt og hvor gode relationer og højt humør vægtes højt.
Hos os støtter vi hinanden i hverdagen, og vi tror på, at vi når længst sammen. Vi har en uformel tone, hvor alle bidrager og bliver hørt.