
Vi søger en udlejningsansvarlig
Vil du være med til at sikre en høj standard for udlejning af boliger og erhvervslejemål?
Om virksomheden
Vi er et dynamisk og ambitiøst investerings- og property asset management-selskab, med stærke værdier og fokus på kvalitet, høj faglighed og ordentlighed. Vi tilbyder vores investorer at forestå indkøb af investeringsejendomme og gennemføre værdiskabende fondsforvaltning. Vi investerer indtil videre primært i den gamle københavnske boligmasse, og er FAIF godkendt hos Finanstilsynet.
Vores vision er at være de bedste inden for ejendomsforædling, og vi arbejder målrettet for at skabe værdi for vores investorer og vores lejere, samt at have en god uformel arbejdsplads for vores medarbejdere. Vi har et stærkt fokus på vækst, og har de sidste 24 måneder fordoblet vores ejendomsportefølje under forvaltning til cirka 1,5 mia.kr.
Vi har kontor central beliggende i København K lige ved Kongens Have og tæt på Metro.
Om stillingen
Som vores nye kollega bliver du en nøgleperson i arbejdet med at sikre fuld udlejning, en smidig proces for lejere og høj kvalitet i ejendomsdriften. Du får en varieret hverdag, hvor du både arbejder selvstændigt og i tæt dialog med kolleger.
Dine arbejdsopgaver vil bestå af en bred vifte af opgaver bl.a.
- Udlejning af både bolig- og erhvervslejemål
- Håndtering af ind- og fraflytninger, herunder rapportering og koordinering med driftsteamet
- Genforhandling af erhvervslejekontrakter
- Udarbejdelse og administration af lejekontrakter
- Løbende dialog med lejere, mæglere og samarbejdspartnere
- Bidrage med data, analyser og rapportering til asset management-teamet
- Opfølgning på budgetter, KPI’er og optimering af udlejning
Dine kvalifikationer
Du skal være ambitiøs, struktureret og en engageret medarbejder, der vil tage ejerskab og ansvar for udlejning af både boliger og erhvervslejemål. Derudover vil der være AM opgaver som du skal bidrage til at løse i samarbejde med AM-teamet.
- Du har erfaring med udlejning gerne både bolig og erhverv
- Er vant til at arbejde med lejeloven og erhvervslejeloven
- Har en struktureret tilgang og arbejder selvstændigt med sine opgaver
- Er serviceminded og god til at skabe relationer
- Trives med at arbejde både praktisk og analytisk
- Det er en fordel, hvis du har et godt netværk til relocation-agenter eller expat-konsulenter.
Vi tilbyder
En selvstændig og udfordrende stilling i en ambitiøs vækstvirksomhed i et engageret team, hvor samarbejde, faglighed og personlig udvikling er i centrum, og hvor vi altid er klar til at hjælpe hinanden. Vi er en flad organisationskultur og du er tæt på ledelsen. Endvidere tilbydes:
- 37 timer pr. uge.
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Fleksible arbejdstider
- Pensionsordning
- Sundhedsforsikring
- Attraktiv frokostordning
- Løn efter kvalifikationer
Vi er en vækst virksomhed med store ambitioner. Vores værdisæt er bygget op om ordentlighed og være en troværdig samarbejdspartner, som leverer et fagligt højt niveau via vores medarbejdere. Her er højt til loftet og omgangstoner er uformel, og vi er et team som hjælper og støtter hinanden.
Kontakt og ansøgning
Send en ansøgning med vedlagt CV og relevant dokumentation via linket "Ansøg" på denne side.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til: Gitte Skov på telefon 24 44 71 91 eller e-mail gs@hlmanagement.dk.
Når vi har fundet den rette kandidat, lukker vi stillingsopslaget. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
HL Management A/S er et seriøst og ambitiøst investerings- & property asset managementfirma, som er FAIF-godkendt. Vi investerer i enkelte ejendomme og ejendomsporteføljer, som placeres i ejendomsfond med forskellige investeringsstrategier.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.