
Systemspecialist til udvikling, drift og optimering
Rimer IT, teknik og processer på motivation i din kontekst, og er du interesseret i at træde ind i rollen som brobygger og udviklingskonsulent mellem forretningen og IT? Så har vi et spændende job, som du også selv kan være med til at forme.
I takt med den grønne omstilling vokser forventningen om hurtigere tilslutning til elnettet også, og vi skal være på forkant. Derfor har vi brug for en ny kollega, der vil være med til at styrke og udvikle vores set-up, så vi kan levere endnu bedre løsninger
Nexel – vi er på opgaven
Vi bygger og varetager driften af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til alle – på jobbet, i skolen og derhjemme. Læs mere om os på nexel.dk.
I de to afdelinger for Nettilslutning
venter 35 kolleger på at byde dig velkommen. Vi arbejder på at opretholde et effektivt samarbejde med installatører og kunder for at sikre hurtige og præcise tilslutninger til elnettet. Vi behandler sager for hele Sjælland og Øerne.
Du træder ind i en afdeling med fokus på videndeling, samarbejde og innovation. Her hjælper vi hinanden, griner sammen og har et fællesskab, hvor vi trækker i samme retning, og hele tiden udvikler os selv og vores processer.
Din opgave
Du får en central rolle i projektet Fuldt digitaliseret ISB, hvor du bidrager til udviklingen af en ny installationsblanket. Dit særlige fokus bliver at skabe en moderne frontend og en stærk brugeroplevelse. Samtidig er du med til at sikre stabil drift og videreudvikling af den nuværende it-løsning. I det arbejde kommer du til, at
- Oversætte forretningens målsætninger til konkrete krav i løsningsdesignet
- Deltage i implementering, konfiguration og optimering af systemer
- Sikre integrationer mellem systemer i tæt samarbejde med udviklere og arkitekter
- Bidrage til projektarbejde, test og dokumentation
- Understøtte drift og kontinuerlig forbedring af eksisterende løsninger
Du kommer med
- En relevant uddannelse inden for it, forretningsprocesser eller lignende
- God teknisk forståelse (fx systemintegration, databaser, softwareplatforme)
- God forståelse for forretningsdrift og evne til at identificere løsninger på tværs af organisationen
- Erfaring med projektarbejde (agile metoder, kravspecificering, test og dokumentation)
- Og så er du velformuleret, tydelig og tillidsvækkende i skrift og tale
Som person er du optaget af at omsætte kunde- og forretningsbehov til tekniske løsninger. Du trives med at være i en central rolle, hvor du arbejder tæt sammen med forretningen og IT udviklere, om krav og muligheder
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.
Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Thomas Lundberg på telefon 30 34 63 48.
Vi ser frem til at høre fra dig.
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.