
Bliv vores nye kollega i udlejning!
Boligadministration, hvor fællesskab og udvikling står øverst på dagsordenen
Vi søger en udlejningsmedarbejder til at varetage udlejning af boliger med særligt fokus på Aabenraa og Gråsten- området.
Trives du i en dynamisk rolle med kontakt til mange mennesker? Brænder du for at yde god service, og har du flair for administrative opgaver - særligt inden for udlejning af boliger, så er SALUS Boligadministration det rette sted for dig.
Som udlejningsmedarbejder hos SALUS arbejder du med vejledning og rådgivning af boligsøgende – den administrative proces fra tilbudsgivning til indflytning. Vi lægger vægt på god service og solid administration.
Vi er en organisation med mere end 9.400 boliger. Vi lægger stor vægt på at dygtiggøre alle vores medarbejdere og optimere vores arbejdsgange. Du bliver en del af en spændende og uformel arbejdsplads med gode kollegaer, der sætter en ære i at servicere vores lejere og boligsøgende. Vi er en organisation i udvikling.
Bliv en del af noget større
Hos SALUS bliver du en del af den almene boligsektor - og det er noget helt særligt. Vi arbejder for at skabe rammerne for, at mennesker med forskellige baggrunde, økonomiske forhold og livssituationer kan bo side om side. Vi tager et socialt ansvar, og vi værner om fællesskabet.
Beboerdemokratiet en vigtig del af den almene boligsektor. Vores beboerne har reel indflydelse på beslutningerne i deres område- Det skaber engagement og bygger fællesskab.
Vi lægger vægt på, at du:
- er uddannet inden for administration eller service- gerne med erfaring i udlejning af boliger
- trives i en udadvendt rolle med mange menneskelige kontakter
- har en positiv og åben tilgang til andre
- er en teamplayer, der gerne løfter i flok
- er god til at sætte dig ind i IT-systemer/programmer
- er positiv, fleksibel og forandringsparat
- tør at stille spørgsmål – det er sådan, man lærer
- kan begå dig fornuftigt på engelsk og tysk.
Du tilbydes:
- Et spændende job i en organisation med mere end 9.400 boliger og 180 ansatte
- Oplæring og sparring med fagligt dygtige kollegaer
- En socialt velfungerende arbejdsplads med aktiv personaleforening, julesweaterfredage i december, fælles personaledag m.m.
- En stilling på 37 timer med fleksible arbejdstider
- Mulighed for videreuddannelse
- Din primære arbejdsplads vil være på Bygtoften 2 i Sønderborg. Der vil dog være en ugentlig dag på vores kontor på Humlehaven 4, Aabenraa og på Ahlefeldvej 1, Gråsten.
- Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst mellem Dansk Erhverv/BL.
Næste skridt:
Ansøgning og CV sendes til Salus Boligadministration via Jobindex.
Tiltrædelse forventes pr. 1. november 2025 eller snarest muligt. Samtaler forventes afholdt i uge 37 eller 38.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Salus Boligadministration, Udlejningschef Malene Johannsen 21 94 46 16 eller sende en e-mail til mljo@salus-bolig.dk
SALUS er en almen boligadministration, der drifter, administrerer og servicerer mange menneskers hjem i fire kommuner i Sønderjylland. Vi arbejder for at skabe gode, sunde og tidssvarende boliger til vores nuværende og fremtidige beboere. Vi er ca. 180 medarbejdere med stor erfaring fordelt på et hovedkontor i Aabenraa, fem lokalkontorer og syv områdekontorer. Læs mere på www.salus-bolig.dk
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.