
Property Manager / Ejendomsadministrator
Odense vokser, forandres og udvikles med spændende og hastige skridt. Nye spændende ejendomsprojekter transformerer Odense til en mere moderne og sammenhængende storby – og den udvikling og rejse kan du komme med på sammen med os hos Bolio.
Vi søger en fleksibel, udadvendt og serviceminded Property Manager/Ejendomsadministrator til vores lille team i Odense Centrum, som forstår at yde en høj service til vores lejere – såvel nuværende, som interesserede, nye lejere – da stillingen har stor fokus på såvel udlejning som administration.
Jobbet vil omfatte fremvisninger for vores nye lejere, hvorfor der også med mellemrum må forventes weekendarbejde. Du vil på egen hånd selvstændigt håndtere din arbejdstid og følge lejeren fra første henvendelse om at leje en bolig og frem til indflytningssynet, hvor du byder lejer velkommen i deres bolig.
Du bliver en del af vores dynamiske og dygtige, lille team, som de næste år vil vokse kraftigt, både målt på antal kollegaer og lejemål. Du får en kollega bestående af vores nuværende administrator, som du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med, på vores kontor i Odense C, der ligger i en af vores egne, nyrenoverede ejendomme, samt kolleger bestående af selskabets 3 ejere med tillæg af (ad hoc) medarbejdere med ansvar for vores byggerier.
Sammen fordeler vi opgaverne, der følger med den megen projektudvikling, herunder projektudlejning/åbent hus, men også administrationen af snart 400 lejemål, og vores portefølje spænder vidt fra ældre boligmasse over erhvervsejendomme og til nyopførte – alt sammen centralt i Odense.
Hverdagen hos os er ikke stramt styret, men foregår i højt humør og i et tæt samarbejde på tværs af hele virksomheden, hvor dine kollegaer altid er klar til at hjælpe dig.
Jobbets indhold
Som ejendomsadministrator i denne stilling får du en udviklende og spændende hverdag, hvor opgaverne spænder vidt:
- Modtagelse af indkommende telefonopkald fra lejere.
- Håndtering af rekvisitioner til håndværkere/viceværter på baggrund af lejerhenvendelserne.
- Administration i Boligflow, eventuelt let bogholderi i e-conomic.
- Kontakt med interesserede lejere, invitation til og koordinering af fremvisninger.
- Fysiske og digitale fremvisninger af vores spændende lejemål i Odense & Kerteminde.
- Udarbejdelse af lejekontrakter samt afholdelse af indflytningssyn – at byde lejeren velkommen.
Din profil
Du går til dine opgaver med stor selvstændighed og ansvarlighed, og at du altid er klar til yde den bedst mulige service til vores lejere og desuden er du udadvendt og positiv af natur. Du har erfaring som ejendomsadministrator, så du selv kan håndtere lejerhenvendelser og du føler dig hjemme i Lejeloven. Har du erfaring med GI, er det kun et plus. Det er dig, der til daglig møder vores lejere, og dermed repræsenterer du til daglig vores virksomhed, som ønsker at være kendt for at yde god & fair service for vores lejere hvorfor disse parametre er afgørende. Vi forventer derudover, at du:
- Har en relevant uddannelse eller erfaring med ejendomsadministration.
- Har mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på flydende dansk.
- Kan ind imellem indgå i dialog med en lejer på engelsk.
- Er udadvendt, struktureret og løsningsorienteret.
- Er stærk bruger af teknologi, herunder mod på at anvende AI fra for eksempel Gemini eller ChatGPT i dit daglige virke.
- Sætter pris på fleksible arbejdstider, men også villig til at være fleksibel ved fremvisninger, åbent hus mv.
- Trives med at arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder
- En fleksibel arbejdsplads med plads til at tilrettelægge dine arbejdsdage efter familielivet.
- Mulighed for ansættelse på 28-37 timers stilling efter aftale.
- Dygtige og imødekommende kollegaer.
- Løn efter kvalifikationer og erfaring.
Hos os bliver du en del af en lille virksomhed i kraftig vækst, hvor vi har et godt sammenhold, en uformel tone og hvor vi hjælper hinanden. Du får mulighed for at være med til at forme arbejdspladsen og arbejdsopgaverne – vi er en ung virksomhed, der stadig formes og forandres hver dag. Derudover får du base i vores nye kontor på Ørstedsgade i Odense C, der ligger tæt ved Odense Banegård, City samt offentlig transport med både tog, bus og letbane.
Ansøgning og ansættelse
Lyder dette som en virksomhed, du har lyst til at arbejde i, så tøv ikke med at ansøge – send gerne kort ansøgning med CV afsted allerede i dag eller senest den 7. september. Vi indkalder løbende til samtaler, og håber på at finde det perfekte gensidige match i løbet af september måned.
Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Mattias Skovhøj via e-mail ms@bolio.dk.
Vi glæder os meget til at høre fra dig.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.