
Payroll Specialist
Har du solid erfaring med løn og eventuelt bogholderi? Trives du i en central rolle med både drift og sparring?
Tekniclean søger en Payroll Specialist, der skal varetage lønafviklingen og HR-administration.
Om TekniClean
TekniClean er en del af den familieejede finske koncern SOLEMO Oy, der driver servicevirksomhed i en lang række lande og beskæftiger flere end 11.000 medarbejdere.
I Danmark er vi ca. 300 ansatte, her beskæftiger os med rengøring indenfor fødevareindustrien. Det gør os til den næststørste leverandør indenfor vores område i Danmark.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Du bliver en nøgleperson i økonomiafdelingen, som består af 2 personer. Du får ansvaret for hele lønfunktionen. Du vil både håndtere rutineopgaver og bidrage til forbedringer og effektivisering.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Udførelse af lønkørsler og lønindberetninger
- Vedligeholdelse af stamdata i Lessorløn
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og anden HR-relateret dokumentation
- Håndtering af sygedagpengerefusioner, barsel og flexjob
- Ad hoc-opgaver i forbindelse med månedsafslutning, controlling og ESG/personaledata
- Bidrag til optimering og digitalisering af processer i lønfunktionen
Hvem er du?
Du er en stærk lønfaglig profil med erfaring fra en lignende rolle. Du trives med ansvar og sætter en ære i at levere præcise og rettidige resultater.
Vi forestiller os, at du:
- Har solid erfaring med lønadministration og kendskab til gældende regler og overenskomster
- Har kendskab til Lessorløn og LessorWorkforce, har du ikke det, så finder vi noget uddannelse til dig
- Er fortrolig med Excel og vant til at arbejde struktureret og detaljeorienteret
- Er selvstændig, serviceminded og god til at samarbejde med både kolleger og ledelse
Tekniclean tilbyder
Du bliver en del af en vækstorienteret virksomhed med høj faglighed og et stærkt fællesskab. Her er en flad organisation med kort vej til beslutninger og mulighed for at få indflydelse på dine opgaver og arbejdsgange.
Du kan se frem til:
- En hverdag med stor selvstændighed og faglige udfordringer
- Et uformelt og engageret arbejdsmiljø
- Gode personaleforhold med pensionsordning, sundhedsforsikring og fritvalgsordning
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
- Lønrammen er 40-45.000 kr. + pension og fritvalg
- Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men passer 30 timer dig bedre, så finder vi nok ud af det.
Arbejdsstedet er på vores kontorer enten i Vejle eller Randers, som det passer dig.
Læs mere om Tekniclean på www.tekniclean.dk
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte økonomichef Michael Frandsen på 2761 7000.
Er du interesseret i jobbet, så send os din ansøgning hurtigst muligt på job@tekniclean.dk. Vi ansætter, når den rette kandidat dukker op.