
Administrativ medarbejder til velrenommeret dansk producent af medicoteknisk udstyr i spændende forvandling (deltid 2,5-3 dage/uge)
Vil du arbejde med produkter, der gør en forskel for menneskers sundhed? Vi søger en struktureret og serviceminded kollega, der kan hjælpe os med at holde styr på vores produktion og den daglige drift. Hvis det lyder som dig, så læs endelig videre – måske du er den nye produktionsassistent hos Kibodan ved vores hovedkontor i Rødovre.
Du vil blive en del af et kontorteam med engagerede kollegaer, hvor vi hjælper hinanden, når der er brug for det. Dine arbejdsopgaver vil omfatte administrative opgaver relateret til vores produktion, herunder håndtering af ordrer og planlægning af opgaver til vores interne produktion. Det er derfor vigtigt, at du formår at holde det store overblik og evner at prioritere mellem opgaver, specielt i perioder med mange bolde i luften.
Dine opgaver
- Håndtering af salgsordrer
- Definere opgaver til vores in-house produktion
- Indkøb af råvarer og bestilling af transport
- Planlægning af produktionskapacitet
- Håndtering af reklamationer
- Løbende servicering af eksisterende kunder
- Forefaldende administrative opgaver i produktionen
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med Business Central (et krav)
- Har erfaring fra en produktionsvirksomhed, herunder med produktionsplanlægning
- Trives med mange forskellige administrative opgaver – og har erfaring fra en mindre virksomhed
- Har erfaring med indkøb samt også gerne booking af transport
Som person er du:
- Struktureret og god til at prioritere
- Glad for IT og digitale værktøjer – og gerne interesseret i at optimere arbejdsprocesser
- Udadvendt og bidrager til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder:
- En deltidsstilling på 2,5-3 dage om ugen
- Et uformelt og engageret arbejdsmiljø
- Mulighed for at blive en del af en virksomhed med en vigtig mission og korte beslutningsveje
Ansøgning
Send din ansøgning og CV til job@kibodan.dk.
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og holder samtaler løbende.
Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Jarmann (CEO) på 2212 4090.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Vi glæder os til at høre fra dig!
For at passe bedst muligt på dine personoplysninger bedes du sikre, at de dokumenter du sender, ikke indeholder følsomme og fortrolige personoplysninger som eks. CPR-nr., helbredsoplysninger og lign.
Om Kibodan
Kibodan er en dansk, familieejet virksomhed, der siden 1967 har leveret kvalitetsløsninger til dosering af medicin – til både professionelle og private brugere. Vores produkter sælges på over 20 forskellige sprog til distributører i hele verden, hvor vi har markedsdominans i Danmark. Vi er kendt for vores kvalitet, høje serviceniveau og ordentlighed, og vores produkter hjælper med at mindske fejlmedicinering af patienter og brugere i alle aldre. Vi brænder for at gøre en positiv forskel for børn og voksne der indtager medicin eller kosttilskud samt for sundhedspersonale.
Hos Kibodan har vi et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vi har et godt kollegaskab, med en uformel omgangstone og en flad organisationsstruktur. Vi tror vi på, at den gode balance mellem arbejdet og det private giver motiverede og tilfredse medarbejdere.
Læs mere om Kibodan A/S på www.kibodan.com.