Christensen Kjærulff
København Ø og mulighed for hjemmearbejde

Regnskabskonsulent til erhvervsservice

Regnskabskonsulent – bliv en del af et stærkt fællesskab!

Brænder du for bogføring, lønkørsel, indberetninger og at hjælpe kunderne med at skabe orden i bogholderiet? Og vil du være en del af et stærkt fællesskab, hvor faglig sparring, udvikling og fleksibilitet er en naturlig del af hverdagen?

Som regnskabskonsulent vil du blive en del af vores erhvervsserviceteam. Afdelingen er en særlig enhed i Christensen Kjærulff, der bistår alle husets revisorer med erhvervsservice for nogle af vores i alt ca. 5.000 kunder. Selvom mange af opgaverne er rutineprægede, er hverken kunderne eller hverdagene ens.

Din primære opgave bliver at servicere kunderne med dagligdagsopgaver inden for økonomi og administration, og du kommer på den måde til at have fingeren på pulsen på den økonomiske del af deres forretning.

Hvem er vi?

Hos Christensen Kjærulff tror vi på, at de bedste resultater opnås gennem samarbejde og engagement. Vi er et passioneret team, der brænder for at hjælpe vores kunder med at holde styr på deres bogholderi, foretage indberetninger indenfor deadline og hjælpe dem med digitaliseringsløsninger – og vi har det sjovt, mens vi gør det! Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads med:

  • Fleksibilitet - Fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde
  • Udvikling – Både faglig og personlig vækst
  • Sammenhold – Et stærkt team med en uformel tone, hvor vi hjælper hinanden
  • Work/life balance – En arbejdsplads, hvor trivsel er i fokus

Dine opgaver:

Som regnskabskonsulent vil du få en central rolle i dine kunders økonomifunktion, hvor du blandt andet kommer til at arbejde med:

  • Bogføring
  • Afstemning
  • Lønadministration
  • Indberetningspligter
  • Rapportering
  • Måneds- og årsafslutninger – klargøring og kvalitetssikring af materiale til dine revisorkollegaer.
  • Opstilling af simple regnskaber
  • Ad hoc-opgaver

Samtidig skal du hjælpe vores kunder med at digitalisere processer relateret til ovenstående opgaver med henblik på at optimere arbejdsgange og lette rapporteringsarbejdet for kunden. Ikke to kunder er ens, og det er løsningerne heller ikke.

Hvem er du?

Som person er du i stand til at arbejde systematisk og overholde deadlines. Du trives i et miljø med afvekslende arbejdsopgaver, da du, i samarbejde med revisorerne, vil være tilknyttet en række forskellige kunder. Derfor skal du også have lyst til at have kundekontakt. Du er i stand til samvittighedsfuldt at følge op på og tage selvstændigt ansvar for arbejdsopgaver, men det er også vigtigt, at du er i stand til at opsøge sparring fra dine kolleger, hvis det er nødvendigt.

Vi lægger vægt på din erfaring og kompetencer frem for din uddannelsesbaggrund. Vi forventer, at du har mindst 3 års erfaring fra en lignende stilling som bogholder, regnskabsmedarbejder, revisorasssistent, controller eller tilsvarende. Derudover ser vi gerne, at du:

  • Er struktureret og detaljeorienteret
  • Har erfaring med at arbejde i regnskabsprogrammer, apps og økonomistyringssystemer
  • Er imødekommende og god til at samarbejde
  • Tager ansvar og arbejder selvstændigt

Det er af afgørende betydning, at du har erfaring med at arbejde i e-conomic, da det er det primære bogføringssystem, du kommer til at bruge.

Arbejdstid

Jobbet er som udgangspunkt på 36,5 time ugentligt. Der forhandles løn efter kvalifikationer. Dertil stiller vi en række medarbejdergoder til rådighed som for eksempel fri parkering, frokostordning, sundhedsforsikring, efteruddannelse efter behov samt telefon og internet. Desuden håber vi, at du har lyst til at være en del af firmaets sociale aktiviteter, hvilket inkluderer alt fra fredagsbar til mulighed for deltagelse i forskellige fritidstilbud gennem vores personaleforening.

Om Christensen Kjærulff

Christensen Kjærulff er et velrenommeret statsautoriseret revisionsselskab, som betjener små og mellemstore virksomheder i hele Danmark. Vi holder til i lyse og moderne lokaler på Østbanegade 123, 2100 København Ø, lige ved siden af Nordhavn station tæt på S-tog og metro. Der er også mulighed for parkering i bygningens parkeringskælder.

I Christensen Kjærulff engagerer vi os både personligt og fagligt i vores arbejde. Hos os kan du forvente frihed under ansvar og fokus på medarbejdernes trivsel. Vi prioriterer en work-/life-balance, der giver mening for den enkelte.

Da vi hele tiden får nye spændende opgaver og kunder, søger vi løbende regnskabskonsulenter til erhvervsserviceafdelingen. Derfor afholder vi også løbende samtaler og ansætter, når vi møder den rette kandidat. Derfor opfordrer dig til at sende din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere?

Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte partner Anders Lund, på telefon +45 33 30 15 15.

Du kan også læse mere om os på www.ck.dk.

Ansøgningsfrist: Løbende