Miladan ApS
Vejle

Vi søger to dygtige ordre- og kundeservicemedarbejdere

Hos Miladan brænder vi for at levere førsteklasses service og professionel rådgivning til vores B2B-kunder i hele Europa. Vi søger derfor to engagerede og kvalitetsbevidste medarbejdere, der kan sikre en høj standard i vores kundeservice og ordrebehandling – og som trives i et miljø, hvor præcision, struktur og kundeoplevelse går hånd i hånd.

Vi står midt i en spændende udvikling, hvor vi netop lægger sidste hånd på vores nye hjemmeside og sætter gang i en række strategiske initiativer, der skal styrke vores position på markedet i de kommende år. Du bliver dermed en del af en virksomhed i fremdrift, hvor der er mulighed for at præge udviklingen.

Vi tilbyder

  • En spændende og selvstændig fuldtidsstilling i et lille, dedikeret team
  • En central rolle i den daglige kundekontakt og ordrebehandling
  • Et alsidigt job med mulighed for at præge arbejdsprocesser
  • Attraktiv lønpakke efter kvalifikationer
  • Personlige udviklingsmuligheder, fx gradvist udvidet ansvar og oplæring i nye fagområder
  • Arbejdsplads i vores domicil i Vejle – tæt på motorvejsnettet
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø i en velrenommeret virksomhed med stærke værdier

Dine arbejdsopgaver

  • Modtagelse og behandling af ordrer – fra ordremodtagelse til afsendelse
  • Forsendelse af kundeordrer, salgsmaterialer, vareprøver mv.
  • Rådgivning af kunder om produkter og løsninger
  • Telefonisk kontakt med leverandører og kunder i både ind- og udland
  • Administrative opgaver, herunder vedligeholdelse af stamdata
  • Bidrage til optimering af interne arbejdsgange
  • Stillingen refererer til vores administrative leder

Vi søger dig, der

  • Motiveres af at arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Er imødekommende, struktureret, vedholdende og fleksibel
  • Har et godt overblik og trives med mange bolde i luften
  • Har øje for at optimere forretningsgange og rutiner
  • Er fortrolig med IT-værktøjer – erfaring med Business Central og Sales Professional er en fordel, men ikke et krav
  • Behersker dansk og engelsk flydende, både skriftligt og mundtligt

Praktisk information

  • Opstart: Hurtigst muligt eller efter aftale
  • Ansættelsesform: Fuldtid
  • Løn: Efter kvalifikationer

Sådan søger du

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Thomsen hos Miladan.

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt via Ansøg-knappen.

Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet de rette kandidater.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.