
Engageret og initiativrig økonomimedarbejder
Vil du med på Bordings udviklingsrejse? Så er du måske vores nye dygtige økonomimedarbejder med controlling-kompetencer.
Er du initiativrig og i stand til at arbejde selvstændigt? Og vil du være med til at løfte niveauet i Bordings økonomiafdeling til nye højder, er du måske lige præcis den økonomimedarbejder, vi står og mangler lige nu.
Om stillingen
Vi søger en ansvarsbevidst person med både lysten og evnerne til at blive en vigtig del af Bordings økonomiafdeling, som består af 10 kollegaer. Du får mulighed for selv at præge og udvikle stillingen. I afdelingen arbejder vi målrettet med at effektivisere og sikre høj kvalitet i det administrative flow. Ud over at være økonomiafdeling fungerer vi som en central støtte for resten af organisationen. Vi bidrager aktivt til udviklingen af Bording Groups selskaber ved at udfordre og digitalisere eksisterende arbejdsgange og processer – og i det arbejde bliver du en vigtig medspiller. Vores omgangstone er fri og uformel, og der er altid plads til et godt grin. Vi vil også have det sjovt, når vi går på arbejde.
Dine arbejdsopgaver
- Klargøring af månedsrapportering i flere af bordings selskaber
- Controlling opgaver
- Debitor- og kreditorstyring, betalinger, finansbogføring og afstemninger
- Procesoptimering
- Diverse ad hoc-opgaver – du er også selv med til at forme din arbejdsdag
Hvem er du?
Som person er du selvstændig, stabil og loyal, og du møder nye udfordringer med åben arme. Fagligt har du styr på din debet/kredit. Du arbejder effektivt med tungen lige i munden og øjner muligheder for at forbedre de processer, som økonomiafdelingen og hele Bording Group arbejder efter. Herudover er du kvalitetsbevidst og det betyder noget for dig, at levere dit arbejde til tiden og af høj kvalitet. Du trives i en hverdag med fart på, hvor kvalitet, ansvarlighed og overholdelse af deadlines er nøglefaktorer.
Din profil
For at blive en succes i stillingen forestiller vi os, at du:
- Har interesse og forståelse for økonomi og flair for tal
- Har erfaring fra en lignende stilling
- Har kendskab til MS Office, herunder Excel
- Er fleksibel og trives i en virksomhed, der altid er i udvikling
- Arbejder selvstændigt og struktureret
- Bidrager med godt humør, et positivt sind og betegner dig selv som en god kollega
Desuden et det en fordel, hvis du har erfaring med Navision.
Om Bording
Bording Group er en nordisk koncern, der leverer kommunikations-, marketing- og teknologiløsninger, der skaber værdi til vores kunder. Vi hjælper med alt fra kreativt indhold og grafisk produktion til softwareudvikling og digitale platforme. Som et af de ældste selskaber i Danmark med rødder tilbage til 1792 har vi en rig historie, stærke værdier og traditioner, men er også kendt for vores evne til at tilpasse os og udvikle nye teknologier og løsninger, der hjælper vores kunder med at nå deres mål.
Vores koncern består af et moderselskab og 9 datterselskaber, der opererer på tværs af brancher som grafisk industri, digitale bureauer og softwareudvikling. Med ca. 400 ansatte og en årlig omsætning på ca. 600 mio. kr. arbejder vores dedikerede teams hver dag tæt sammen med kunderne for at skabe de bedste løsninger sammen.
Arbejdssted: Glostrup
Vi holder samtaler løbende, og tiltrædelse er snarest muligt
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøg via knappen "Ansøg" her på siden.
Har du spørgsmål til jobbet er du meget velkommen til at kontakte:
Lonni Laursen, Head of Group Finance
+45 26 24 57 10
lla@bording.dk
Bording ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen – uanset køn, seksuel orientering, handicap, religion, etnisk baggrund eller alder.
Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.