Landia A/S
Lem St.

Koordinator – få et job med variation og internationalt samarbejde

Er du klar til en hverdag, hvor din arbejdsgang er forskellig fra ordre til ordre? Og vil du have kontakt til hele huset, når du servicerer vores internationale datterselskaber på tværs af tidszoner?

Så skal vi nok bygge teknisk viden på din administrative erfaring, så du kan blive et uundværligt bindeled mellem vores danske produktion og resten af vores internationale forretning.

Du kan have en plan kl. 8 om morgenen, og når du lukker ned kl. 16, er der sket alt muligt andet i stedet. Og den uforudsigelighed giver hverdagen et skud god energi.

– Jesper Hildebrandt, Warehouse & PTA Manager

En global virksomhed med rødder i Vestjylland

Landia har mere end 90 års ekspertise i Danmark og udlandet. I alt er vi ca. 120 kolleger, der er stolte af at være en førende aktør inden for bl.a. pumpeløsninger til landbrug, biogas- og rensningsanlæg samt fiskeindustrien.

Skab forbindelser mellem internationale datterselskaber og dansk produktion

Din hovedopgave bliver at håndtere ordrer for vores datterselskaber i England, Tyskland og USA, der bestiller produkter fra vores danske produktion, som de skal bruge til service- og anlægsopgaver hos slutkunden.

Du kan dermed se frem til en rolle med en bred kontaktflade, når du bl.a.:

  • formidler information mellem produktionen herhjemme og datterselskaberne omkring ordreindhold, leveringstid m.m.
  • opretter både danske og internationale ordrer og udsender ordrebekræftelser
  • kommunikerer med Teknisk Afdeling omkring styklister og produktionstegninger til specialordrer –når vi har klædt dig på til det
  • sikrer, at vi har de rette komponenter i samarbejde med Indkøb.

Dine arbejdstider er i udgangspunktet mandag til torsdag 07.45-16.00 og fredag 07.45-14.45.

Velkommen til et lille team med en stor berøringsflade

Du bliver den 3. musketer i vores produktionstekniske team. Men selvom vi er få kolleger i teamet, kommer du langt fra til at blive ensom. Vi deler nemlig storrumskontor med flere andre afdelinger – og i kraft af vores arbejde har vi næsten daglig kontakt til resten af huset også.

Vi er både gode til at grine sammen og til at give plads til fordybelse. Og hvis nogen har en dårlig dag, så tackler vi også det.

– Jesper

Du har overblik og gode engelskkundskaber – resten lærer vi dig

Du formår at holde hovedet koldt og tage tingene i den rigtige rækkefølge – også når du i forvejen har gang i flere ordrer samtidig, og der så tikker en hasteordre ind kl. 14.

Vi forventer ikke, at du har teknisk erfaring. Til gengæld forestiller vi os, at du:

  • har administrativ erfaring – og vi er spændte på, hvilken branche du har arbejdet i før
  • kan arbejde ubesværet på engelsk i skrift og tale
  • har en veludviklet sans for kundeservice
  • har let ved at navigere i IT-systemer – vi bruger Navision, og lærer dig gerne op, hvis du ikke kender det
  • er nysgerrig på at lære vores tekniske verden at kende.

Klar til at blive specialist i intern ordrehåndtering?

Så send os dit cv og din ansøgning snarest muligt til job@landia.dk. Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen, når vi har fundet den rigtige kandidat.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Warehouse & PTA Manager Jesper Hildebrandt på telefon +45 97 34 12 44 eller jhi@landia.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.