
Engageret administrationschef til afvekslende hverdag
Kan du lide at have travlt – og samtidig have indflydelse på tilrettelæggelsen af din arbejdsdag?
Så er du måske vores nye Administrationschef i Aalborg.
norhjem administration har vokseværk, og vi søger derfor en erfaren ejendomsadministrator som Administrationschef for vores 9 ejendomsadministratorer. Er du uddannet inden for ejendomsadministration og kan lide at arbejde selvstændigt i en til tider travl hverdag, i tæt samspil med gode kollegaer og vores kunder, hører vi gerne fra dig.
Jobprofil
Du vil få ansvaret for vores ejendomsadministratorer og indgå i vores dedikerede team af medarbejdere på vores kontor i Aalborg. Du kommer desuden til at sidde med din egen portefølje af ejendommen, hvor du skal stå for totaladministrationen.
Vi sætter en ære i, at ”vores” lejere får en god oplevelse hos os, og den starter allerede i forbindelse med udlejningen. Vi lægger derfor vægt på, at vores medarbejdere er indstillet på at give det ”ekstra” der gør, at vores lejere har en god oplevelse hos os.
Du vil referere til vores direktør, og i dagligdagen i stor udstrækning koordinere dine arbejdsopgaver med vores øvrige administratorer samt driftsansvarlige tilknyttet egen portefølje.
Stillingen ønskes besat snarest og senest 1. oktober 2025.
Opgaverne
Dine væsentligste opgaver vil være:
- Ledelse og sparring med ejendomsadministratorer
- Udarbejdelse af lejekontrakter
- Daglig kontakt via telefon og mail med lejere og driftsansvarlige
- Varsling af skatter og afgifter
- Varsling af OMK-forhøjelser
- Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
- Rapportering til kunder
- Håndtering af restancer, påkrav, ophævelser mv.
- Udarbejdelse af flytteopgørelser
- Diverse ad hoc-opgaver
Arbejdsstedet er på vores kontor i Aalborg på Kridtsløjfen 6, 1. tv.
Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag-torsdag mellem kl. 8:00 og 16:00 og fredag mellem kl. 8:00 og 15:00, men kan være fleksibel efter aftale.
Den ideelle kandidat
Den ideelle kandidat er en udadvendt person med et positivt sind og besidder en ihærdig arbejdstilgang. Du er struktureret, ansvarsbevidst og har et godt kendskab til IT. Du kan lide at arbejde selvstændigt og selv have indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdsdagen i et til tider hektisk miljø. Du er uddannet ejendomsadministrator og har erfaring med administrationssystemet UNIK. Du har mindst 5. års erfaring som ejendomsadministrator. Det er ikke et krav, at du har ledelseserfaring, men et plus.
Endvidere forestiller vi os at du er/har:
- En fleksibel indstilling til arbejdsopgaver og arbejdstid
- Samarbejdsvillig og evner at indgå i vores team af medarbejder
- Kvalitetsbevidst og sætter en ære i at overholde indgåede aftaler
- God til at omgås unge mennesker (en stor del af vores lejere er studerende)
- Erfaring med OMK og GI
- En generel positiv indstilling og let til smil
- Er robust og evner at arbejde selvstændigt
- Har kørekort
- Har ren straffeattest
- Er serviceminded
norhjem administration
norhjem administration a/s er en større ejendomsadministration med ejendomme under administration i hele landet. Vi varetager ejendomsadministration i alt ca. 5.000 lejemål rundt om i Danmark. norhjem administration a/s er 100 % ejer af norhjem ejendomsservice ApS, som varetager ejendomsservice af ca. 950 lejemål rundt om i Danmark.
Vi er et team på 24 dedikerede medarbejdere, der sætter en ære i at tilbyde vores lejere og kommende lejere høj service og attraktive boliger. 25 % af vores portefølje er studieboliger, hvor lejere bor i gennemsnit i to år, så der er ca. 300 lejligheder pr. år, der skal genudlejes inden for den type.
Vi tilstræber at skabe en attraktiv arbejdsdag med smil på læben og højt til loftet. Vi stiller store krav til os selv og det produkt vi leverer til vores lejere. Lønnen aftales individuelt efter kvalifikationer og indeholder fritvalgsordningen og pensionsordning inkl. sundhedsforsikring.
Hvis du er interesseret i stillingen som ejendomsadministrator hos os, så send ansøgning via knappen ”Ansøg”. Send ansøgningen så hurtigt som muligt og senest 25. august 2025.
Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, så snart vi har fundet den rigtige kandidat.
Spørgsmål angående stillingen kan rettes til direktør Thomas Elefsen på telefon 96 46 02 56.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.