
Vi søger en kollega til vores økonomiteam
Søger du nye udfordringer og en ny arbejdsplads med et levende, fleksibelt og godt arbejdsmiljø, og hvor der er plads til personlig udvikling?
Vores økonomiteam søger en kollega. Måske er det dig.
DOMI Bolig er en mellemstor almen boligorganisation, som opfører og udlejer boliger. Vores administration holder til i hyggelige lokaler i Tornøegade i Odder, lige ved Letbanen. Det er her, du kan blive en del af vores økonomiteam og den samlede stab af administrative medarbejdere på i alt 12 kolleger.
Lidt om jobbet
Vores økonomiteam – som med dig vil bestå af fire medarbejdere – håndterer blandt andet udarbejdelse af budgetter og regnskaber til 40 boligafdelinger, et hovedregnskab for DOMI Bolig samt projekt- og byggeregnskaber, økonomirapportering, analyser og administrative opgaver.
Har du erfaring fra den almene sektor, er det en fordel. Men bestemt ikke en forudsætning. Måske har du arbejdet inden for revision eller bogføring.
Det vigtigste er, at du har generel økonomi -og regnskabsforståelse og også gerne kender til økonomirapportering, -analyse og budgetopfølgning. Og ikke mindst, at du er nysgerrig på dit fag og har flair for it.
Har du erfaring med EG Bolig eller andre boligadministrationssystemer, er det et plus.
Vi supplerer hinanden i økonomiteamet, så vi kan afløse og hjælpe hinanden. Og vores opgaver er blandt andet:
- Udarbejdelse af afdelingsbudgetter og -regnskaber
- Budgetopfølgning – afdelingsniveau
- Budgetopfølgning – projekt og byggesager
- Økonomirapportering og analyser
- Optimering af arbejdsprocesser i økonomi
- Bogføring og daglige afstemninger
- Øvrige administrative opgaver
Du skal altså være indstillet på en afvekslende og travl hverdag med et højt aktivitetsniveau og forskellige arbejdsopgaver.
Lidt om DOMI Bolig
Udover de administrative medarbejdere i Tornøegade, får du også 19 kolleger, som arbejder i vores drift og service ude i boligafdelingerne.
Vi arbejder alle sammen for vores beboere, og for hele tiden at udvikle og optimere vores arbejdsprocesser til gavn for alle.
Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår og gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Vi har et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi gerne hjælper hinanden på tværs af skriveborde og afdelinger. Det giver en fleksibilitet, som kommer alle til gode.
Lyder det som noget for dig?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Teamkoordinator Heidi Lindholm Padkjær, hlp@domibolig.dk – tlf. 7027 9797
Send din ansøgning til os på mail: hlp@domibolig.dk
Vi afholder samtaler løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Læs mere om os her:
DOMI Bolig: domibolig.dk