
Medlemskonsulent
Kan du udvikle en strategi for medlemstilvækst og føre den ud i livet? Brænder du for at skabe relationer og styrke netværket i en hel branche? Har du et skarpt blik for medlemsdata og markedspotentialer? Så er det dig, vi leder efter til vores helt nye stilling som medlemskonsulent i Dansk Facilities Management (DFM).
Dit bidrag til foreningens succes
I DFM har vi en klar mission om at være den foretrukne forening for alle der beskæftiger sig med Facilities Management i Danmark og gøre foreningen endnu stærkere ved at tiltrække nye medlemmer og fastholde de eksisterende.
I den ambition bliver din rolle helt central. Du får ansvaret for at:
- Udvikle en strategi for medlemsvækst på baggrund af vores medlemsdata, samt markedsanalyser og -potentialer. Vi har rigtig mange potentielle medlemmer!
- Udvikle og gennemføre indsatser, der øger tilgangen af nye medlemmer og fastholder eksisterende medlemmer. Det kan være medlemsbesøg, skabe relationer ved vores medlemsarrangementer, deltage i konferencer, og det kan være at ringe rundt til potentielle nye medlemmer.
- Opdatere og vedligeholde vores medlemsdatabase med struktur og omhu.
- Bidrage til at identificere og modne nye forretningsmuligheder, som vil skabe værdi for medlemmerne. Måske har du en ide til et arrangement eller format, der helt sikkert vil tiltrække nye medlemmer, eller give en masse nye leads?
- Understøtte strategisk medlemskommunikation og netværksaktiviteter.
Det, der gør dig til det helt rigtige match
Du er udadvendt, proaktiv og har let ved at skabe tillid og relationer. Du trives med at tage ansvar og har en struktureret tilgang til både medlemsarbejde og datahåndtering. Du har sandsynligvis erfaring fra salgs- eller kommunikationsarbejde, en medlemsorganisation, en kursus- eller netværksudbyder, eller har på anden måde erfaring med at identificere potentielle nye medlemmer, se muligheder og gribe dem!
Derudover forestiller vi os, at du:
- Har flair for salg og trives med ambitiøse mål om medlemsvækst.
- Optaget af værdien af faglige netværk og brænder for at skabe værdi for vores medlemmer
- Kan arbejde systematisk med medlemsdata og medlemssystemer – på sigt indkøbe og implementere et nyt medlemssystem.
- Har lyst til at være med i en rivende udvikling af en lille forening, med et kæmpe potentiale
Derfor skal vi være din nye arbejdsplads
Du bliver en del af en forening i rivende udvikling, som drømmer stort og arbejder målrettet for at være aktuelle for vores medlemmer og branchen som helhed i alt, hvad vi beskæftiger os med. I vores sekretariat er der højt til loft, og hos os har du stor frihed til at opnå dine mål i samarbejde med dine fantastiske kolleger, som vil gå den ekstra mil med dig og står klar til at støtte dig i dine mål med sparring og god energi.
Med dig på holdet består vores sekretariat af syv skarpe kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for både vores medlemmer og Facilities Manament branchen generelt. Vores daglige arbejdsliv er præget af højt humør, en uformel organisationskultur og en solid portion målrettethed.
Din nye arbejdsplads vil være i BLOXhub i København, og du vil have mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet i dit nye arbejdsliv. Stillingen er ikke provisionslønnet.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til vores direktør Helle Lohmann Rasmussen på +45 4060 4764.
Om Dansk Facilities Management (DFM)
Dansk Facilities Management er Danmarks førende faglige netværk og videnscenter for indenfor Workplace og Facilities Management. Vi samler pt. over 200 virksomheder, offentlige institutioner, rådgivere og leverandører i et stærkt fagligt fælleskab, hvor den nyeste viden, værdifulde erfaringer og best practices deles. Vores medlemstilbud er f.eks. webinarer, vejledninger, seminarer, artikler, podcast, workshops, rundvisninger og meget mere.
Foreningen arbejder for at styrke Workplace og Facilities Manangement-professionen og på den måde hjælpe vores medlemmer til at skabe de bedste rammer og arbejdspladser til gavn for mennesker, virksomheder, samfund og planeten. Vi er en uafhængig medlemsdrevet forening med stor faglig tyngde – og ambitioner om fortsat vækst.
Interesseret?
Send os en motiveret ansøgning og dit CV snarest muligt. Vi holder samtaler løbende og afslutter samtaler senest primo september. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores direktør, Helle Lohmann Rasmussen, 4060 4764.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.