
Er du stærk i teknisk kundesupport, yder fantastisk service og har samtidig et skarpt blik for forretningen?
Brænder du for at yde kundesupport i verdensklasse, hvor både teknisk forståelse, kundeoplevelse og forretningsindsigt går hånd i hånd?
Vil du samtidig spille en selvstændig og central rolle i en international virksomhed i vækst?
Hos My Instore Radio får du nu chancen for at blive en vigtig del af et mindre, dedikeret supportteam, som sætter standarden højt for både service og teknisk support.
Her arbejder vi i et professionelt miljø, hvor kundens tilfredshed er vores succes - og hvor din udvikling og ansvar bliver prioriteret.
Hvem er vi?
Vi er en international virksomhed med afdelinger i Los Angeles, USA og Sydney, Australien - hovedsædet ligger i Billund. My Instore Radio blev grundlagt i 2011 og er i sund vækst. Vi dækker rollerne developers, supporters, music manager, sales representative m.m.
Vi er market leaders indenfor vores område, hvor vi er specialister i musik og digital signage løsninger til butikker, restauranter, hotelkæder m.m. Vores produkter findes i hele verden.
My Instore Radio deler lækre og moderne kontorfaciliteter med vores søsterselskab AVdesign og tilsammen beskæftiger vi i alt 27 dygtige kollegaer med forskellige nationaliteter. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning.
Rollen som kundesupport med teknisk og forretningsmæssigt overblik
Vi søger dig med solid erfaring i kundebetjening, og som trives med at kommunikere med kunder både telefonisk og via e-mail.
Du har en naturlig og solid teknisk forståelse, der gør dig i stand til hurtigt at danne dig et overblik og rådgive kunderne om den rette løsning. Du løser opgaver effektivt og struktureret, og følger sagerne helt til dørs.
Du spiller en aktiv rolle i den daglige support og i arbejdet med at optimere vores løsninger, hvor din indsats skaber mærkbare resultater for både kunder og virksomhed.
Du har stor interesse i forståelsen af vores forretning, så du kan medvirke til at skabe positive resultater.
Opgaver og ansvar:
- Daglig kundesupport via telefon og mail med fokus på hurtig og effektiv løsning.
- Medvirke til kvalitetssikring og test af nye og eksisterende produkter.
- Træning og opsætning for nye kunder for at sikre en optimal start.
- Samarbejde med teamet om at sikre, at supporten altid lever op til kundernes forventninger.
- For den rette person kan der evt. kobles interne salgsopgaver på – bl.a. via teknisk troværdighed.
Hvem er du?
Du har et naturligt højt service gen, en positiv indstilling og gode kommunikationsevner – både på dansk og engelsk. Begge sprog skal beherskes på højt niveau både i skrift og tale.
Du er venlig og udadvendt, og det falder dig helt naturligt at sætte kunden i centrum og yde en ekstraordinær service. Du har generelt en naturlig interesse i forretningen og forstår at læse kundernes signaler.
Din profil:
- Har teknisk flair og naturlig interesse inden for området.
- Erfaring fra kundeservice er et must - gerne i en teknisk kontekst.
- Naturlig interesse for kundens perspektiv, og evnen til at sætte dig i brugerens sted.
- En systematisk tilgang til administrative opgaver og trives med at skabe orden og overblik.
- Viser initiativ med en proaktiv og fleksibel tilgang til tingene.
- Har interesse i at udvikle kundernes succes med vores produkt.
- Har sans for detaljer og formår at levere gode resultater, selvom der kan være en skarp deadline.
- Har en høj og loyal arbejdsmoral.
- Fleksibel tilgang til placering af arbejdstimerne.
Yderlig information
Vi vil gerne have dig med på holdet snarest muligt, men venter gerne på den rette kandidat.
Der er tale om en fast stilling på 37,5 timer pr. uge. Arbejdstiden er kl. 9-17.
I teamet skiftes vi til at dække supportvagten i weekenderne. Som supportvagt i weekenden skal man stå til rådighed i tilfælde af, at der kommer supportopgaver ind på kundemailen. Supportvagten kan varetages remote og der kompenseres for timerne.
Jobbet er i Billund de øvrige dage og her er der ikke mulighed for at arbejde hjemme fra.
For mere information om My Instore Radio tjek gerne vores hjemmeside: https://myinstoreradio.com/
Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV via ansøgningsknappen nederst.
Vi holder løbende samtaler og stillingen lukkes, når vi har fundet den rette kandidat.
Skal du være en del af et team, hvor teknisk indsigt og kundeservice går hånd i hånd? Så ser vi frem til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.