
Frisk blæksprutte til drift af 3 webshops
HEY… DU DER…. Ja – DIG.
Fedt at du reagerer.
ADVARSEL! Opdagede lige at dette nok er verdens længste jobannonce. Skriv mindre siger kone og eksperter. Det kunne jeg ikke finde ud af, men håber du vil læse med alligevel.
Da min kollega/ansat er stoppet, så søger jeg nu en ny kollega, der kan hjælpe med mig driften af vores webshops.
Jeg sælger p.t. hundebure i Danmark, Sverige Norge og Tyskland online, samt fra vores showroom i Roskilde, hvor der dagligt kommer kunder. Og så sælger jeg kontorstole i Danmark. Inden længe sælger vi også kufferter – forhåbentligt i hele EU, og om 6 mdr. er der måske noget helt nyt på vej…
Vi er til daglig kun dig og mig og Asger, der hjælper på lageret et par dage om ugen. Og så Martin, der kommer og hjælper med strategi og udvikling hver 2. tirsdag. Jeg vil gerne fokusere på udvikling, markedsføring og vækst, så jeg overlader ansvaret for den daglige drift til dig – men jeg hjælper selvfølgelig til, når det er nødvendigt.
Det skal du lave
Du skal derfor primært stå for driften af vores nuværende og kommende webshops. Er du frisk på det?
Dine opgaver bliver derfor alle de daglige praktiske gøremål, så vores kunder kan få deres varer. Det inkluderer bl.a. kundeservice og kundekontakt på mail og telefon, ordrebehandling, diverse administration og andet forefaldende kontorarbejde, som opdatering af hjemmesider og rengøring (bare rolig – rengøring deles vi om). Du skal også pakke varer på lageret, hente varer på fjernlager (så kørekort er et must), og kan du samle og reparere et hundebur, og er du generelt praktisk anlagt, så er det en stor fordel (jeg har selv 10 tommelfingre).
P.t. vil jeg tro, at der er ca. 2 timers lagerarbejde og 6 timer på kontoret dagligt.
Det daglige arbejde indebærer også fremvisning når kunder kommer på besøg (dagligt), samt pluk og pak af varer og div. lagerarbejde. Da mange af vores produkter vejer op til 30 kg, så skal du kunne tage fat. Det er også os, der tømmer container når der kommer varer hjem – gerne med pizza til frokost og sodavand til tørsten.
Det skal du kunne
Det er naturligt for dig at arbejde selvstændigt og struktureret, og du nyder at have ansvaret for at få tingene gjort. Jeg er en del ude af huset, så jeg har tiltro til, at du kan – og nyder – også at underholde dig selv og holde dig selv beskæftiget.
Der er altid noget at lave, og opgaverne er meget forskellige. Jeg forventer derfor, at du sagtens selv kan gå i gang med det næste. Du får fuld frihed til at gøre det på din måde, så længe det er med kunden i fokus.
Du har ja-hatten på, for i en iværksættervirksomhed sker der hele tiden nye og uventet ting. Men det er også, hvad der er med til at gøre hverdagen fed, sjov, spændende og udviklende.
Når de daglige opgaver er overstået, så skal du hjælpe mig med at vækste firmaet. Det er derfor vigtigt, at du ikke er bange for en computer. Har du erfaring med – eller interesse for markedsføring og salg, så er det en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er dit humør, gåpåmod og positive indstilling til tingene. Nogle af de ting, du vil få berøring med, kan være:
- Online marketing
- Content creation (videoer, annoncer, tekster, opslag) til sociale medier og vores hjemmesider
- Salg og service
- Traditionel markedsføring
- Research og dataindsamling.
Men det primære er som sagt den daglige drift.
Disse muligheder har du
Vi importerer selv alle vores produkter og er også selv med til at videreudvikle dem. Har du interesse i iværksætteri, for online markedsføring, forretningsudvikling, markedsføring, så har du rig mulighed for at lære en masse, og du har mulighed for at få en indflydelse på udviklingen af firmaet.
Du har også mulighed for selv at påvirke og udvikle din stilling. Har du specielle interesser indenfor fx administration, digital markedsføring, projektledelse eller andet, så er vi et firma i vækst, hvorfor du på sigt selv kan præge dine arbejdsopgaver.
Synes du, det lyder bare en smule interessant, og har du mod på en ny udfordring, så hiv fat i mig. I sidste ende handler det mest om kemi og personlighed. Når vi kun er 2 i det daglige, så skal vi kunne fungere sammen. Det faglige kan altid læres.
Ham skal du arbejde sammen med
Jeg hedder Morten. Jeg elsker at have det sjovt, og humor og godt humør er vigtigt. Jeg arbejder rigtig meget og er super ambitiøs. Jeg har altid 10.000 ideer og kan godt være lidt flyvsk. Jeg elsker at sætte ting i gang og kæmper med at blive bedre til at koncentrere mig om de vigtigste ting. Jeg har et udpræget servicegen og elsker at give kunderne en god oplevelse. Jeg lever efter den gamle floskel ”vær mod andre, som du gerne vil have, de skal være mod dig”. Jeg er 46 år, men kun på papiret. Mit firma er min baby, og familien elsker jeg over alt. I min fritid dyrker jeg fitness – ikke længere for at se godt ud på stranden – men for at holde kroppen stærk.
Jeg tror ikke, jeg er som de fleste andre på min alder, men jeg er en veldig flink fyr.
Hvem er DU?
Som i en anden kontaktannonce så vil jeg også gerne vide noget om dig. Du må selvfølgelig meget gerne stille spørgsmål til mig, firmaet og stillingen – men jeg skal også have et indblik i, hvad du er for en person. Hvor er du fra, hvad har du lavet tidligere, og hvad er dine faglige kompetencer er vigtige – men vigtigere endnu er, hvem er du, hvordan er du som person, og hvilke værdier du har.
Det praktiske
Websites
Billige-hundebure.dk, billiga-hundburar.se, billige-hundebur.com, pro-hundeboxen.de, safecrate.es/uk/fr/nl/it/fi, Istol.dk, ergooffice.se & ergooffice.no samt Ecotravel.dk.
Adresse: Industrileddet 13, 4000 Roskilde
Firma: AA Import ApS
Løn: 28.000/mdr.
Antal timer: Fuld tid, dvs. 37,5 t pr. uge.
Ansøgningsfrist: 20.08.2025
Kontakt: morten@aaimport.dk
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.