Firmagaver deluxe ApS

Salgs- og Indkøbskoordinator hos Firmagaver deluxe Aps i Sønderborg

Vil du arbejde med salg og indkøb til B2B markedet, så læs med her.

Om jobbet:

Du kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for administration, kommunikation, B2B salg, markedsføring og desuden en række IT- og hjemmesideopgaver.

Om dig:

Trives du med at koordinere opgaver, følge op og skabe tryghed og overblik hos både kunder og kolleger? Så er det måske dig, vi leder efter.

Du er uddannet allround kontorassistent, markedsføringsøkonom eller lignende. Evt. med en efteruddannelse i multimedier. Du er flydende på dansk, engelsk. Du har Gode IT-kundskaber.

Vi forestiller os, at du har erfaring med:

  • At kommunikere klart og imødekommende til både kunder og kolleger
  • At arbejde selvstændigt og initiativrigt
  • At arbejde struktureret på kontoret
  • At prioritere opgaverne
  • B2B salg og kundeservice

Vi tilbyder:

  • En selvstændig rolle med ansvar og kort vej til indflydelse.
  • Send dit CV – i afholder samtaler løbende og ansætter, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Firmagaver deluxe ApS er en veletableret B2B handelsvirksomhed beliggende i Sønderborg. Vi har fulgt udviklingen indefor promotion og firmagaver tæt, siden starten i 2006. Vi ved alt om, at det er vigtigt at skille sig ud og at klare budskaber sikrer en stærk branding. De produkter vi tilbyder er nøje udvalgt efter parametre som gennemtænkt design, kvalitet og bæredygtighed. Vi arbejder med en stor portefølje af danske og internationale brands.

Se mere om os her www.firmagaver-deluxe.dk.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.