
Økonomimedarbejder søges til Boligselskabet Nordjyllands økonomiteam
Har du styr på tal og vil du være en del af en arbejdsplads, hvor trivsel vægtes højt - både blandt medarbejdere og beboere? Så læs videre.
Dine primære opgaver vil være:
- Udarbejdelse af budgetter og regnskaber
- Daglig bogføring
- Bank- og kontoafstemninger
- Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
- Huslejeopkrævning
- Håndtering af restancesager
Om os:
Du bliver en del af et økonomiteam, som består af tre medarbejdere og er en del af en administration på i alt 11 medarbejdere. Vi har kontor i Hjørring, hvor vi har tæt og tværfagligt samarbejde med alle faggrupper i Boligselskabet.
Boligselskabet Nordjylland administrerer ca. 2.500 boliger og har i alt 34 medarbejdere, heraf 23 kollegaer, der arbejder ude i de forskellige afdelinger fordelt over hele Nordjylland.
Vi tilbyder:
- En spændende og varieret hverdag, hvor din indsats gør en forskel
- Engagerede og hjælpsomme kollegaer med godt humør
- En fleksibel arbejdsplads med fokus på trivsel
- Muligheder for faglig og personlig udvikling
- Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst med HK, inklusiv sundhedsforsikring og pensionsordning
Vi forventer, at du:
- Er talstærk og har gode IT-kompetencer, især i Office-pakken (specielt Excel)
- Trives i et samarbejdsmiljø og bidrager positivt til fællesskabet
- Er ansvarsbevidst, struktureret og har en positiv tilgang til dine opgaver
Interesseret?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte drift- og administrationschef Charlotte Lie Risager på tlf. 20 96 22 23. Send din ansøgning til cr@bonord.dk senest den 17. august. Alle henvendelser behandles fortroligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.