
Servicerådgiver – med god teknisk forståelse for motorer og elektriske kredsløb
Vil du yde den bedste tekniske rådgivning omkring alt fra robotplæneklippere til havetraktorer til vores mange forhandlere?
Hos os kommer du vidt omkring tekniske problemstillinger, når du rådgiver, underviser og problemløser for vores forhandlere og serviceværksteder. Selv bliver du godt klædt på til opgaven gennem løbende uddannelse og kurser.
Velkommen til STIGA
Du bliver en del af STIGAs salgsfilial i Danmark, og dit arbejdssted bliver i vores serviceafdeling i Brøndby, hvor du bliver en del af et team på 12 kolleger. Når du starter hos os, vil du straks se, at vi på det danske kontor har en flad organisation, hvor dørene altid er åbne.
Det er vigtigt, at der er plads til at kalde en skovl for en skovl. Og det er der hos os. Samtidig oplever jeg, at der altid er højt humør, og at vi har nogle medarbejdere, som står klar til at hjælpe hinanden. fortæller administrerende direktør Brian Berg.
Du vil også opleve, at vi er et sted, hvor vores medarbejdere har lyst til at blive i mange år, og der vil derfor være masser af viden og erfaring at trække på, når du starter.
Det gode humør og stærke sammenhold er også noget vores forhandlere mærker, og vi gør meget ud af at bringe det med ud i samarbejdet med dem.
Teknisk rådgivning i et job med stor variation
Din primære opgave bliver at yde teknisk rådgivning både internt og til forhandlere, serviceværksteder og privatkunder, når de ringer ind med et problem omkring vores produkter. I hverdagen får du et tæt samarbejde med både vores sælgere, interne salgsafdeling og marketing.
Derudover er du også ude hos forhandlere og serviceværksteder, hvor du laver uddannelse og træning. Det kræver selvfølgelig også, at du selv er up-to-date, og 1-2 gange om året er du derfor på uddannelse på STIGAs hovedkontor i Italien. Derudover er der løbende træning, da der hele tiden kommer ny viden, som du skal give videre og rådgive omkring.
Når du møder ind om morgenen, er det aldrig helt til at sige, hvad dagen kommer til at gå med, men opsummeret bliver dine opgaver at:
- yde teknisk rådgivning både på telefonen og ude hos forhandlerne
- behandle og godkende reklamationer
- udføre test af og fejlsøgning på produkter (hands-on)
- planlægge og afholde de årlige servicekurser for serviceværksteder og forhandlere
- rejse omkring ca. 2-3 rejsedage om ugen i forbindelse med servicekurser, forhandlerbesøg, forhandlerkonference, Have & Landskab-messe samt servicekurser/-møder på STIGAs hovedkontor i Italien.
Bred teknisk forståelse og altid nysgerrig på at lære nyt
Det er vigtigt, at du har en bred teknisk indsigt og forståelse, og derudover lægger vi vægt på, at du har:
- en baggrund som fx elektronik- eller automekaniker eller lignende. Men du kan også have tilegnet dig viden gennem fx efteruddannelse – resten skal vi nok bygge på
- viljen og lysten til at lære nyt – der kommer konstant ny viden på området
- lysten til at være en del af et team, hvor vi alle byder ind og hjælper hinanden
- gode engelskkompetencer, da koncernsproget er engelsk, og manualer og tekniske specifikationer er på engelsk
- kørekort og evt. trailerkort.
Arbejdstid og lønpakke
Dine arbejdstider bliver man-tors 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30. Og udover din faste løn er der pensionsordning, sundhedsforsikring, bonusordning, 5 feriefridage (efter 9 mdr.) og fri mobiltelefon.
Er du interesseret?
Så send din ansøgning og CV via knappen "Ansøg". Vi indkalder løbende til samtaler.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores servicechef Alex Berthou på telefon 4322 6340.
STIGA A/S importerer og sælger have- og parkmaskiner. Hovedprodukterne er robotplæneklippere, batteri- og benzindrevne plæneklippere, frontmonterede ridere, havetraktorer og håndholdte haveredskaber. Disse sælges gennem et landsdækkende forhandlernet af faghandlere og byggemarkeder. STIGA A/S er en del af STIGA Group, der beskæftiger over 1.500 medarbejdere.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.