
Sagskoordinator / Sagsbehandler
Er du klar til en hverdag med fart på, gode kollegaer og alsidige opgaver?
Hos Næstved Mægleren søger vi en selvstændig og engageret sagskoordinator/sagsbehandler, som har lyst til at være en del af et stærkt og lokalt forankret mæglerteam med afdelinger i Næstved og Karrebæksminde.
Vi har haft travlt – og det fortsætter! De seneste 12 måneder har vi solgt hele 72 ejendomme, og derfor har vi brug for dig, så I er 2, der kan tage ansvar for den administrative rygsøjle i salgsprocesserne.
Dine arbejdsopgaver:
Som sagskoordinator bliver du en nøglespiller i forretningen. Dine opgaver omfatter bl.a.:
- Indhentning af dokumenter og oplysninger til sagerne
- Udarbejdelse af salgsopstillinger og annoncer
- Forberedelse og udarbejdelse af købsaftaler i tæt dialog med sælger og rådgivere
- Tinglysning af skøder og udarbejdelse af refusionsopgørelser
- Deltagelse i lokale markedsføringsaktiviteter
- Samarbejde omkring køberrådgivning og berigtigelse
Vi ser meget gerne, at du har erfaring fra en lignende rolle – og har du arbejdet med køberrådgivning og berigtigelse, er det et stort plus!
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring fra ejendomsmæglerbranchen – evt. som sagskoordinator, mægler eller jurist
- Trives i en hverdag med både struktur og variation
- Arbejder selvstændigt, effektivt og med godt humør
- Har flair for IT og kendskab til relevante systemer (f.eks. C&B og Tinglysning.dk)
Hvad kan vi tilbyde?
- Et stærkt team med lokalt engagement og en uformel omgangstone
- En varieret arbejdsdag med spændende opgaver og høj grad af frihed
- Et job med mening, hvor du gør en forskel for både kollegaer og kunder
Tiltrædelse: Snarest muligt
Lyder det som noget for dig – eller har du spørgsmål?
Så kontakt indehaver Anders Jørgensen på 51 22 53 22 eller send en mail til aj@naestvedmaegleren.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.