Næstved Mægleren ApS
Næstved

Sagskoordinator / Sagsbehandler

Er du klar til en hverdag med fart på, gode kollegaer og alsidige opgaver?

Hos Næstved Mægleren søger vi en selvstændig og engageret sagskoordinator/sagsbehandler, som har lyst til at være en del af et stærkt og lokalt forankret mæglerteam med afdelinger i Næstved og Karrebæksminde.

Vi har haft travlt – og det fortsætter! De seneste 12 måneder har vi solgt hele 72 ejendomme, og derfor har vi brug for dig, så I er 2, der kan tage ansvar for den administrative rygsøjle i salgsprocesserne.

Dine arbejdsopgaver:

Som sagskoordinator bliver du en nøglespiller i forretningen. Dine opgaver omfatter bl.a.:

  • Indhentning af dokumenter og oplysninger til sagerne
  • Udarbejdelse af salgsopstillinger og annoncer
  • Forberedelse og udarbejdelse af købsaftaler i tæt dialog med sælger og rådgivere
  • Tinglysning af skøder og udarbejdelse af refusionsopgørelser
  • Deltagelse i lokale markedsføringsaktiviteter
  • Samarbejde omkring køberrådgivning og berigtigelse

Vi ser meget gerne, at du har erfaring fra en lignende rolle – og har du arbejdet med køberrådgivning og berigtigelse, er det et stort plus!

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring fra ejendomsmæglerbranchen – evt. som sagskoordinator, mægler eller jurist
  • Trives i en hverdag med både struktur og variation
  • Arbejder selvstændigt, effektivt og med godt humør
  • Har flair for IT og kendskab til relevante systemer (f.eks. C&B og Tinglysning.dk)

Hvad kan vi tilbyde?

  • Et stærkt team med lokalt engagement og en uformel omgangstone
  • En varieret arbejdsdag med spændende opgaver og høj grad af frihed
  • Et job med mening, hvor du gør en forskel for både kollegaer og kunder

Tiltrædelse: Snarest muligt

Lyder det som noget for dig – eller har du spørgsmål?

Så kontakt indehaver Anders Jørgensen 51 22 53 22 eller send en mail til aj@naestvedmaegleren.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.