
Business manager hos CHVVS
Vil du spille en central rolle i en dynamisk VVS-virksomhed? Trives du med både struktur, mennesker og økonomi? Så er du måske vores nye Business Manager.
Hos CHVVS i Rødovre leder vi efter en stærk organisator med sans for drift, økonomi og HR – og med en naturlig evne til at skabe gode relationer både internt og eksternt.
Hvem er vi?
CHVVS er en veletableret VVS-virksomhed med mange års erfaring, stærke kunderelationer og et team af dedikerede medarbejdere. Vi har base i Rødovre og er i løbende udvikling. Som vores nye Business Manager bliver du et centralt administrativt bindeled – både i den daglige drift og i udviklingen af vores forretning.
Dine ansvarsområder
Som Business Manager vil du få stor indflydelse på virksomheden og vores arbejdsprocesser. Dine kerneopgaver vil omhandle økonomi, driftsoptimering og HR. Konkret vil dine arbejdsopgaver bl.a. omfatte:
Økonomi & drift:
- Finansiel rapportering og budgetstyring
- Håndtering af virksomhedens forsikringer – sikre vi er korrekt dækket
- Ekstern kontakt og samarbejder med banker, advokater, leasing- og forsikringsselskaber o.l.
- Evt. identificering og realisering af besparelsespotentialer
- Evt. administration af enkelte indkøbsaftaler
HR & organisation:
- Planlægning af og deltagelse i MUS for omkring 70 medarbejdere
- Udvikling og optimering af interne processer og arbejdsgange
- Ansættelsesforløb og HR-administration
- Sikre god intern kommunikation
- Aktiv deltagelse i samarbejdsudvalget
Hvis du har særlige interesseområder og kompetencer, er vi åbne for tilpasning af arbejdsopgaver, så de vil passe nøjagtigt til dig og din profil. Du vil få muligheden for at sætte dit præg på, hvordan vi arbejder samt bidrage til en virksomhed hvor kvalitet, samarbejde og udvikling er i højsædet.
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med økonomistyring, analyser og rapportering
- Har kendskab til HR-processer og gerne kendskab til arbejdsret
- Er god til at skabe struktur og holde overblik
- Er vant til at arbejde med forskellige IT-systemer
- Har gode kommunikationsevner
- Vil trives godt med en uformel og direkte omgangstone
Hos CHVVS oplever vi et stærkt kollegialt fællesskab, som vi håber, du vil være med til at styrke yderligere.
Hvad vi tilbyder dig
- En alsidig og indflydelsesrig rolle i en virksomhed i vækst
- Et uformelt og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde
- Gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse
- Konkurrencedygtig løn og attraktive personalegoder
Vi har allerede udset os et kontor til dig på vores hyggelige lokation i Rødovre. Kontoret vil du selv kunne være med til at sætte dit personlige præg på, så det passer netop til dine behov.
Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen?
Du er altid velkommen til helt uforpligtende at kontakte Christian på 24 85 09 40 for yderligere information om stillingen.
Lyder jobbet som noget for dig?
Så send en ansøgning og dit CV til christian@chvvs.dk senest d. 15. august – vi glæder os til at høre fra dig!