
Administrativ rådgiver
Er du struktureret og engageret med sans for administration? Så er det måske dig, vi leder efter!
Vi søger en administrativ rådgiver, der har erfaring med administration og trives med kundekontakt og komplekse sager.
GI er en arbejdsplads, hvor tillid og samarbejde er fundamentet i vores kultur. Vi prioriterer, at der er tid til grundig behandling af vores arbejdsopgaver. Da vi arbejder inden for et specialiseret område, sørger vi for, at du får en grundig oplæring, så du er godt rustet til opgaverne.
Som administrativ rådgiver hos os vil du blive en del af et fagligt stærkt team, hvor du:
- Behandler indkomne administrative opgaver
- Har kontakt med kunder og rådgiver dem i øjenhøjde
- Bidrager til udvikling af interne procedurer og retningslinjer
- Indgår aktivt i faglig sparring og samarbejde med kolleger
Du har fx en baggrund med:
- Administration, ejendomsadministration eller en regnskabsmæssig baggrund
- Sagsbehandling fra den offentlige eller finansielle sektor
Vi leder efter en kandidat, der:
- Er god til at formulere sig skriftligt og skriver korrekt og klart dansk
- Trives med kundekontakt
- Har interesse i at arbejde med komplekse sager
- Har lyst til at bidrage til udvikling og kvalitet i vores arbejde
- Har en analytisk tankegang og sans for detaljer
Vi tilbyder:
- Et job med faglige udfordringer og gode muligheder for efteruddannelse og faglig udvikling
- Et uformelt og kollegialt arbejdsmiljø med høj grad af sparring
- En arbejdsplads med fokus på tillid, fleksibilitet og balance mellem arbejde og fritid
- Gode arbejdsvilkår, pensionsordning og attraktiv forsikringspakke
Vores team består af 11 medarbejdere, der kommer med mange forskellige faglige baggrunde.
Vores kontor ligger i hjertet af København, i attraktive lokaler med egen kantine af høj kvalitet. Vi har vores egen have i gården, hvor vi om sommeren ofte spiser frokost.
Om GI
GI arbejder for at skabe bedre boliger og forbedre livskvaliteten i en bæredygtig fremtid.
GI er en selvejende institution, der blev stiftet af Folketinget i 1967 som et led i at skabe balance på boligmarkedet. GI administrerer midler (bindingspligt) til vedligeholdelse af private udlejningsejendomme og yder desuden lån til finansiering af konkrete vedligeholdelses- og forbedringsarbejder på de samme bindingspligtige ejendomme. Endelig støtter GI filantropiske projekter vedrørende det byggede miljø.
Reglerne for GI fremgår af Lejelovens kapitel 13 og Lov om boligforhold kapitel 8, og GI er samlet set en del af den offentlige forvaltning. GI ledes af en bestyrelse med repræsentanter fra de landsdækkende udlejer- og lejeorganisationer i Danmark.
Ansøgning
Send dit CV og ansøgning via Jobindex. Ansøgningsfristen er den 3. september 2025, men vi vurderer ansøgningerne løbende.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til afdelingschef Rikke Blaabjerg Abildgaard på telefon 82 32 23 97.
Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Rekrutteringsforløb
- Vi afholder indledende samtaler i uge 38
- Som en del af rekrutteringsforløbet benytter GI test forud for 2. samtale.
- Vi afholder 2. runde samtaler i uge 39
Du finder os på Facebook, LinkedIn, YouTube og gi.dk
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.